Sterilisaatio ja menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höpötihei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Höpötihei

Vieras
Hei!
Mulle tehtiin heinäkuussa synnytyksen jälkeen sterilisaatio, piuhat poltettiin eli ei klipsejä. En ole pitkään aikaan enää imettänyt mutta missä menkat? Vaikuttaako sterilisaatio asiaan vai onko kroppa vielä "unitilassa" raskauden jälkeen?
Kiitos jo etukäteen.

poltettiin kanssa, 4 kk sitten, menkat tulee ajallaan, kierto hieman lyhentynyt, on kuulemma tavallista sterin jälkeen.
kipua enemmän munanjohtimissa kun ennen, kierron keskivaiheella ja menkkoja ennen, ehkä on vielä niin vähän aikaa mennyt, että kroppa totuttelee vielä.
vuoto runsastunut, mutta kestää vähemmän aikaa.
ikää 41, voihan ikäkin tietty tehdä jo muutoksia, mutta nää alko kyllä mun mielestä heti operaation jälkeen. ja olin lopettanu pillerit jo kuukausia ennen steriä, joten aika normaalisti mulla on hommat toiminu, enkä ole synnyttänyt.

Mulle tehtiin 18 vuotta sitten enkä huomannut mitää erilaisuutta muuta kuin ei tarvinnut ährätä minkään "vehkeiden" kanssa. Hyvin on mennyt ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Mulla tuo operaatio tehtiin viimeisen (3. ) sektion yhteydessä.

oottelet vain. Synnytyksestä on vasta vähän aikaa. Klipsit eivät vaikuta mitenkään kiertoon eikä hormonitoimintaan. Estävät ainoastaan munasolun kulkeutumisen kohtuun.