1. Teiniäidin lapsella joku mukamas erikoinen ja "hieno", esimerkiksi Mico-Zachary tai Ninja-Naomi.
2. Hipsteri-isän lapsi on Touko tai Alma.
3. Persun lapsi on siunattu jollain rumalla kasari-/ysärinimellä, kuten Jenna tai Jesse.
4. 30-vuotiaan ensisynnyttäjän aka tylsän standardiäidin lapsella on jokin muotinimi, tyyliin Ada tai Nooa.
5. 40-vuotiaan ensisynnyttäjän lapsi on joku vähän vanhahtava, mutta aika tavallinen olematta mauton. Esimerkkeinä Tuomas ja Elisa.
6. Wt-äidin lapsi on Cindy, Tia, Mia, Cecilia tai joku Jimmy, Tommy, Tony, Harry, Tino, Joni tmv.
7. Kokoomuslaisen lapsen nimi on Anna tai Visa.
8. Suomenruotsalaisella on Ingrid ja Melker.
9. Hipin lapset ovat Vehnä ja Ohra.
10. Uskovaisen lapset ovat nimeltään Maria ja Luukas.
Iso komps yllämainituille! Mutta pakko heittää omatkin ehdotukset kehiin:
1. teiniäiti
Kayla-Aamu/Justin-Mio ("emmä iha varma oo, mut voihan ne nimet sit vaihtaa, nois oli jotenki niinku uutta ja vanhaa, niinku nätit mun mielest. Mietin kyl myös ett joku Janessa tai Jamiel ois voinu olla kiva. Mut nyt mä jätän tän mun mutsille hoitoon ja lähden vähän kavereiden kaa. Ei olla nähty VIIKKOON, ku olin siel synnärillä ja tosi huonosti pääsin Instagrammiin tai niinku mitään. Yhen selfien laitoin kyl heti ku toi waawi oli tullu ulos ja heti kaikki oli niinku että <3")
2. hipsteri-isä
Hulda/Kuuno ("no onhan noi aika tyhmän kuuloiset nimet, tai siis ihan dorkan, mutta hei haloo, kaikkihan sen näkee, ettei nää viiksetkään miltään hyviltä näytä, mutta ku juttu onkin se, että niissä on IRONIAA")
3. persu
Ella/Aleksi ("ihan kivat nimet, ja eipä kukaan ainakaan pääse sanomaan, että yritettäis olla jotain muuta, ku ollaan. Ihan tavallisia ollaan, ei varmasti nimillä erotuta, eikä jäädä mieleen. Mitä ne naapuritkin ajattelis, jos laitettais joku nimi TOP 10 ulkopuolelta")
4. 30-vuotias ensisynnyttäjä
Lotta Loviisa/Lenni Viljami ("säästellään vähän vielä näissä nimissä, kun lapsia voi tulla vaikka kuinka monta vielä. L on siitä kiva kirjain, että siinä on paljon vaihtoehtojakin, jos vaikka haluaa samalla kirjaimella nimetä enemmänkin lapsia, niinku vaikka Lilli ja Luka")
5. 40-vuotias ensisynnyttäjä
Emilia Fiona Aurelia/Eemil Fredrik Oliver ("nyt kaikki kauneimmat nimet kehiin vaan, ei tässä välttämättä enää tule toista tilaisuutta")
6. wt-äiti
Janessa Jamibella/Jamiel Jayden ("näissä nimissä kannattaa olla kansain välinen jos vaikka menevät joskus ulko maille isänsäkin on ulko mailta eiku se olikin jamalin ja jadetten isä ja tän isä onkin vissiin toi kake kanta paarista ehkä")
7. kokoomuslainen
Aino-Maija/Antti-Jussi ("sinivalkoinen, isänmaa, juuret, koti, uskonto, isänmaa, perinteet, sanoinko jo isänmaa?")
8. suomenruotsalainen
Alva/Frans ("jag faktiskt inte alls gillar om att alla VANLIGA finskspråkiga tror att de e helt okej att använda VÅRA vackra namn, hur ska man då vara säker på vem som har gamla pengar eller inte?")
9. hippi
Uni/Kivi/Kaarna/Kuura ("kauhean rajoittavaa ajatella, että lapsi olisi jotain sukupuolta, hän saa ihan itse kasvaessaan valita, haluaako olla tyttö, poika vai ruu. No heippa, lähdenkin nyt huovuttamaan luomuyhteisömme viljelemästä hampusta jotain kivaa ja rumaa kalliilla myyntiin")
10. uskovainen
Rebekka/Aaron ("nythän ei kenellekään varmasti jää epäselväksi, että ME olemme uskossa ja pääsemme taivaaseen. Huomasitko, Jeesus, sinäkin, huomasitko? Jeesus??")