M
meitsi
Vieras
Ei ole radio päällä, ei cd- eikä kasettisoitin. Myöskään tietokoneella ei ole musiikki päällä. Mutta niin vain sammuksissa olevat stereot hoilaa luikauttaa joululauluja... Ainahan mie oon tienny että meillä elelee tavarat omaa elämäänsä, mutta tää on jo aika paksua. Noh, ei siinä mitään, pitänee kiskoa töpseli seinästä josko sitten vaikenis tuo toosa 