Stereot sekos... *turha*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meitsi

Vieras
Ei ole radio päällä, ei cd- eikä kasettisoitin. Myöskään tietokoneella ei ole musiikki päällä. Mutta niin vain sammuksissa olevat stereot hoilaa luikauttaa joululauluja... Ainahan mie oon tienny että meillä elelee tavarat omaa elämäänsä, mutta tää on jo aika paksua. Noh, ei siinä mitään, pitänee kiskoa töpseli seinästä josko sitten vaikenis tuo toosa :D
 
Hyi olkoon, ottaakohan se häiriötä jostain naapurin vekottimesta? Vois olla et sulkisin visusti ulos moiset stereot. nim. navigaattoria liian kammottavana pitänyt (sehän tiesi heti mitä silllä autolla puuhasin vaikkei sitä oltu kytketty mihinkään - liian aavemaista minun käsityskyvylleni)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Hyi olkoon, ottaakohan se häiriötä jostain naapurin vekottimesta? Vois olla et sulkisin visusti ulos moiset stereot. nim. navigaattoria liian kammottavana pitänyt (sehän tiesi heti mitä silllä autolla puuhasin vaikkei sitä oltu kytketty mihinkään - liian aavemaista minun käsityskyvylleni)

Mää en jaksa ennää säikkyä näitä vehkeitä. Ollaan elelty näiden kanssa nyt kolmisen vuotta, ja todettu että täällä kyllä sattuu ja tapahtuu. Poitsu tuossa just yritti vähentää volumea tuosta pauhusta vaan ei nuo stereot piitanneet siitä yhtikäs mittään. Ei sillä, ihan mukavia lauluja soittaapi...
 

Yhteistyössä