Stay up -sukat vastaan sukkahousut

• Viestiketjun aloittaja Henkka79
  • Ensimmäinen viesti
juuh
Mulla kanssa sisäreidet tekee ongelman, viimeksi ylppäripäivänä vuonna 1994 pidin, silloin olin vielä laihakin, ja illalla en pystynyt liikkumaan minnekään kun oli sisäreidet ruvella.

Sukat ja sukkanauhat sopii, ne kun ei tursota reisiä "yli", mutta en mä niitten kanssa jaksa pelleillä, ihan menen sukkiksilla..

Arkikäytössä sukkikset on kätevämmät hintansa vuoksi, ei harmita niin paljoa jos halvat sukkikset menee rikki. Juhliin joskus laitankin stay upit, mutta niissä on kyllä se ongelma ettei ylimäärä pituutta saa piilotettua niin helposti kuin sukkiksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Henkka79:
Miksi 95 prosenttia naisista käyttää sukkahousuja kun tarjolla olisi paljon kauniimmat ja seksikkäämmät vaihtoehdot, stay upit. Pidättekö oikeasti sukkahousuista naiset? Minusta ne ovat rumia ja minusta ne ovat turn off. Mutta stay upeissa nainen kuin nainen on kissapeto grrr...
Kokeilepa itse laittaa vaikka yhdeksi työpäiväksi stay upit jalkaan housujen alle. Sitten voidaan vaihtaa kokemuksia.

"Kirsti"
Alkuperäinen kirjoittaja Unelmahöttö;14640358:
stay up:it olleet jo 90-luvulta :p :p
Korjaus. Stay-up sukat tulivat muotiin 80-luvun alussa.
Itse muistan näitten stay-uppien tulon oikein hyvin. Ne kun ilmestyivät myyntiin kauppojen hyllylle.
16-kesäisenä tyttönä yhdet piti sitten ostaa kokeilumielessä ja pukea ne jalkaan sekä päälle vielä minihame. Sekä lähteä sitten vain kesäiseen kaupungiin kävelemään auringon paistaessa.
Näin jälkeenpäin voisi todeta, että oli siinä siihen aikaan jotain eroottisuutta kun tiesit, että minihameen alla oli stay-up sukat ja jalassa kun oli vielä korkeakorkoiset avokkaat. Kävellessä tosin piti aina välillä tarkistaa ettei minihameen helma vain ollut nousunna liian korkealle paljastaen stay-up sukkien yläosan. Tosin jos satuin jossain istumaan, niin silloin pakosta stay-upin yläosa saattoi hiukan pilkottaa hameen alta jos vain istumaan jalat ristissä.

"yykaakoo"
Stay-uppeja käytän ehdottomasti mieluummin. Mua ahdistaa ensinnäkin sukkisten mummomaisuus ja toiseksi ne on oikeasti epämukavat. Haarat valuu reisiin asti ja vyötärö taas on pakko pitää kainaloissa ja se tuntuu kamalalta ja rullautuu ja näkyy houdujen kauluksen yli. Argh.

Kyllä vedän mieluummin sukkahousut jalkaan kun on löytynyt oikeat merkit ja mallit. En ala mainostamaan mutta ostelen nykyään vähän kalliimpia sukkiksia. Ja juuri sellaisia, joissa korkea vyötärö ja pitkä sääriosa. Ainakaan tällä kropalla eivät valu. Stay-uppien käyttö jäänyt aika vähiin. Sukkahousut sen sijaan lähes joka päivä koipien peitteenä, kesälläkin viileillä ilmoilla ohuet vähän ihonväriä tummemmat sukkikset. Tänäänkin ollut 30denin sukkahousut jalassa, vaikka pärjäisi ilmankin. Stay-uppeja käytän joskus farkkujen alla. Useimmiten housujenkin kanssa kuitenkin sukkahousut, ei mitään pitkiksiä.

Kyllä ne mummosukkahousut on erikseen. Niitäkin olen joissakin liikkeissä nähnyt. Omistani lähimpänä mummomalleja muutamat paksut villasukkahousut, joita talvella käytän. Ihan hameen ja saappaiden/saapikkaiden kanssa. Niistä kymmenistä ohuista eri ruskeansävyisistä sukkahousuista, jotka omistan, ei yhdetkään ole mitenkään mummomaiset. Enpä ole kenelläkään mummolla nähnyt samanlaisia sukkiksia kuin minulla nyt on jalassa.

CLLC
Saatapa käyttää sekä sukkahousuja että stay uppeja. Stay uppeja lähinnä kun lähden tanssimaan ja tiedän, et tulee kuuma.

Ja tätä sukkajousujen ahistamista en ymmärrä, pitää ostaa riittävän suuret, siitä on ollut juttuakin, et kun naiset haluaa olla pienempiä kuin ovatkaan, niin sit valkataan sukkahousut toiveen mukaan.

jolinesse
sukkikset ! kohta tulee viileämmät kelit ja sukkikset. kuviolliset,ohuet,paksut , värilliset.. miten kivaa . nyky sukkikset on kehittyneet 70-80 luvusta. monella vieläkin väärän malliset/kokoiset. tottakai kaikki on kokoa 38 ! vaikka ahteri on 40-42,eihän ne istu

"qwerty"
Molempi parempi. Kyllä naisten sääret mustissa tai ihonvärisissä "nailoneissa" saa mihen vatsaan perhosia. Ei väliä onko sukkikset, sukat tai stay upit. Kaikki alle 20 denieriä käy :)

vierailija
Sukkahousut ovat ehdottamasti mukavammat jalassa!
Kyllä naiselliset sääret ei mitkään kanakoivet. Ovat ehdottomasti miehen ainakin minun pääni pyörälle pistävät. Ja Stay Up sukkiin verhottuna sellaiset aivan ihonväriset jo nyt tuntuu navan alapuolella voimakkaita perhosia, kun ajattelen. Voi kuinka ihanat ne on naidessa, kun nainen pistää jalat koukkuun sivulle miehen ollessa lähetys-saarnaaja asennossa. Vilkaisu H - hetkellä sivulle naisen jännittyneihin sääriä ja naiselliset voihkaisut ja kirkaisu. Siinnä samassa lähteen ja kovalla paineella. JA KOVAN HUUDON SÄESTYKSELLÄ! Monta kertaa nytkähdellen . . . tosi ihanaaaaa!

Yhteistyössä