Kokeilepa itse laittaa vaikka yhdeksi työpäiväksi stay upit jalkaan housujen alle. Sitten voidaan vaihtaa kokemuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Henkka79:Miksi 95 prosenttia naisista käyttää sukkahousuja kun tarjolla olisi paljon kauniimmat ja seksikkäämmät vaihtoehdot, stay upit. Pidättekö oikeasti sukkahousuista naiset? Minusta ne ovat rumia ja minusta ne ovat turn off. Mutta stay upeissa nainen kuin nainen on kissapeto grrr...
Korjaus. Stay-up sukat tulivat muotiin 80-luvun alussa.Alkuperäinen kirjoittaja Unelmahöttö;14640358:stay up:it olleet jo 90-luvulta
Stay-uppeja käytän ehdottomasti mieluummin. Mua ahdistaa ensinnäkin sukkisten mummomaisuus ja toiseksi ne on oikeasti epämukavat. Haarat valuu reisiin asti ja vyötärö taas on pakko pitää kainaloissa ja se tuntuu kamalalta ja rullautuu ja näkyy houdujen kauluksen yli. Argh.
Kyllä naiselliset sääret ei mitkään kanakoivet. Ovat ehdottomasti miehen ainakin minun pääni pyörälle pistävät. Ja Stay Up sukkiin verhottuna sellaiset aivan ihonväriset jo nyt tuntuu navan alapuolella voimakkaita perhosia, kun ajattelen. Voi kuinka ihanat ne on naidessa, kun nainen pistää jalat koukkuun sivulle miehen ollessa lähetys-saarnaaja asennossa. Vilkaisu H - hetkellä sivulle naisen jännittyneihin sääriä ja naiselliset voihkaisut ja kirkaisu. Siinnä samassa lähteen ja kovalla paineella. JA KOVAN HUUDON SÄESTYKSELLÄ! Monta kertaa nytkähdellen . . . tosi ihanaaaaa!Sukkahousut ovat ehdottamasti mukavammat jalassa!