Stasi oli yöjalassa tässä erään kerran...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Stasi oli siis kanttiinia pitämässä harrastusporukkansa kanssa joskus jossain tansseissa.

Ja hurjin tapaus oli sellainen, että joku vanhempi ihminen tuli kysymään, onko hän XXX:n, siis äijän, lapsia. "Sillä oli nuorena mahtava musta, kihara pitkä tukka jan oli harteikas, sellainen kehonrakentajan näköinen..."

Stasilla on uskomaton tukka itselläänkin ja äijä on ollut aikamoinen "kulttuuripersoona" aikanaan :whistle:

Tuli oma nuoruus mieleen, jouduin aina selittelemään kumman lapsia olen, A:n vai B:n. Eli Papan vai sedän. Ja jumakuta sitä harmitusta, kun ei voinut olla incognito, kaikki aina tiesivät kuka olen tai ainakin kenelle sukua. Ja silloin asuin isommalla paikkakunnalla, kuin tämä.

Stasi on päässyt siis aika helpolla, ilman suurempaa painolastia. :D

Pystyn samaistumaan osittain Stasiin ja sinuun.

Ei oo meinaan 1 tai 2 kertaa kun kaupungilla oon kuullut että "tossa on XXX:n vaimo ja lapset". Sellaisten suusta, joita en itse ollenkaan tunne.

Muutama päivä sitten minun ja poikani teki mieli kebabia. Valitsimme mestan, joka oli meille entuudestaan tuntematon. Menimme sisään. Mies, jota en muista ikinä nähneenikään, sanoi heti että "Sinähän oot XXX:n vaimo!". Enkä saanut maksaa ruuastamme, tälläkään kertaa.

Tiiviit on tietyt piirit täällä Suomenmaassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Pystyn samaistumaan osittain Stasiin ja sinuun.

Ei oo meinaan 1 tai 2 kertaa kun kaupungilla oon kuullut että "tossa on XXX:n vaimo ja lapset". Sellaisten suusta, joita en itse ollenkaan tunne.

Muutama päivä sitten minun ja poikani teki mieli kebabia. Valitsimme mestan, joka oli meille entuudestaan tuntematon. Menimme sisään. Mies, jota en muista ikinä nähneenikään, sanoi heti että "Sinähän oot XXX:n vaimo!". Enkä saanut maksaa ruuastamme, tälläkään kertaa.

Tiiviit on tietyt piirit täällä Suomenmaassa :D

:D Jeps. Tytär½ ei saanut maksaa eräässä lankomiehen puljussa, kun on perhettä.

Mutta aika rauhallisin mielin saan olla 14-vuotiaani suhteen, jos noin hurjaa yöelämää viettää ja kuuntelee vanhusten muisteluja isästään. :kieh:

Yhteistyössä