Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Me ollaan vannoutuineita sci-fin tuijottelijoita joten meillä on myös Tähtiensodat pyörineet useammin kuin kerran katsottavina. Mun mielestä ainoastaan Sithin kosto on sellainen jota joutuisi "editoimaan" jos lapsi vieressä istuskelisi. Sitäkin vain lopusta.
Näitä on siis lisääkin...Terveen järjen käyttö ei ole kaikilla vanhemmilla näköjään itsestään selvä juttu...

Just joo. Sä et ole tainut nähdä yhtäkään niistä. Tähtiensodathan on just sellaisia että niissä paloitellaan ihmisiä jotka yrittävät juosta verissä päin karkuun...
Onko sinusta ne ikärajat laitettu niihin kiusallaan/turhaan? Jos ne kerran eivät sisällä pikkulapsille sopimatonta materiaalia.
Kiitokset kysymästä, olen nähnyt niitä ja muita vastaavia ihan riittävästi. En pidä niitä kovin älykkäänä viihteenä eivätkä ne jaksa minua kovin kauaa kiinnostaa.
Sci-fi just nimen omaan on älykästä viihdettä parhaimmillaan. Kaikki ei vaan ymmärrä sitä

Meillä tuo lapsi on sivusilmällä nähnyt aika paljon sci-fiä (star trekit, voyagerit, ds9) eikä se ole häiriintynyt niiden näkemisestä. Ainoa muutos on se että se lennättelee Voyageria, eikä ketään sen kavereista tajua mistä on kyse
Ja mitä noihin ikärajoihihin tulee, niin nehän on lähinnä suosituksia. Kyllähän terveellä järjellä varustettu aikuinen pystyy päättelemään mitä lapsi voi katsoa ja mitä ei.