stanaprklhelvetti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ton äijän pisteet mun silmissä on muutenkin aika pohjilla ja nyt se sit TAAS loukkas mua ja kun sanoin et puhu mulle nätimmin, niin käänsi asian niin et minä en ymmärrä huumoria ja NUKAHTI kesken mun vuodatuksen siitä miten pahalta musta tuntuu :kieh:
kuorsaus vaan kuuluu |O |O |O |O

haistakoon paskan ja perseen ja mädän kanamunan ja oksennuksen ja tuhat muuta |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
no mitä se sit sanoi?

"hei paskapää väistä vähän" olin et :o ei naurata, puhu mulle kauniimmin.
"älä nyt ala kiukutteleen, missä sun huumori on??!!"
ööö..en tiedä minne oot sen jemmannu huonoilla jutuillas..

ei toi paskapää nyt ehkä niin kauheelta kaikkien mielestä kuulosta, mut meil on nimenomaan väännetty siitä miten mua kohdellaan ja miten mua puhutellaan.

Mun korvaan se kuulostaa todella karseelle. Mä vetäisin todellakin suivikset jos mulle puhuttais noin... ja eipä oo kovin kiva esimerkki lapsillekkaan, että noin voi puhua toiselle ihmiselle.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Mun korvaan se kuulostaa todella karseelle. Mä vetäisin todellakin suivikset jos mulle puhuttais noin... ja eipä oo kovin kiva esimerkki lapsillekkaan, että noin voi puhua toiselle ihmiselle.. :|

No näin :headwall:

no niinpä!!! ja kun toi luulee oikeesti et se on hauskaa kaikkien mielestä! ei se sitä oikeesti tarkota, mut oon sille perkele rautalangasta vääntäny just sitä et lapsi oppii tosi kivasti kohteleen muita ja et musta se EI OLE HAUSKAA vaan tunnen ku mua ei kunnioitettas yhtään, et mä todella olen se paskapää.
mut ei mee jakeluun.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
no niinpä!!! ja kun toi luulee oikeesti et se on hauskaa kaikkien mielestä! ei se sitä oikeesti tarkota, mut oon sille perkele rautalangasta vääntäny just sitä et lapsi oppii tosi kivasti kohteleen muita ja et musta se EI OLE HAUSKAA vaan tunnen ku mua ei kunnioitettas yhtään, et mä todella olen se paskapää.
mut ei mee jakeluun.

Mene ja huuda sen korvaan tuo sama kaunis toivotus, minkä hän toivotti sinulle. Katsotaan, löytyykö sitä huumorintajua sinun mieheltäsi?

Yhteistyössä