Spiritismi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuuuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuuuuu

Vieras
Onko kellään kokemuksia spritismin pelaamisesta?

Täällä yksi taikauskoinen jota kiinnostaisi kokeilla mutta aika monenlaisia juttuja liikkuu kyseisestä pelistä....;)

Mitä mieltä olette spiritismistä,huuhaata vai mitä?:)

Olen kokeillut teininä, en suosittele. Laudan päällä ollut lasi liikkui itsestään (ihan oikeasti, en ymmärrä miten se on mahdollista) ja kynttilät sammui itsestään. Mielenterveys meinasi mennä siitä kokemuksesta.

Huhhuh, älä missään nimessä kokeile! Itse kerran kokeilin kavereitten kanssa, mutta tehtiin väärin ja siihen se sitte loppukin . Se on oikeesti vaarallista, usko pois I know :S

Jos spiritismi kerran toimii, niin miksi sen avulla ei ole todistettu että on olemassa henkiä/saatana/jumala..? Uskoisi että edes joku luotettava taho olisi todistanut tämän todeksi..

[QUOTE="a p";26704752]nyt rupesi sekä enemmän kiinnostamaan että pelottamaan....liekköhän tää hermoheikko jättää sitten väliin:/[/QUOTE]

Mitä saavutat kokeilemalla? Kaikkia hölmöjä juttuja ei kannata kokeilla vain koska se on jännää. Ei siis todellakaan millään pahalla. Siitä ei ainakaan mitään hyvää seuraa, usko pois.

[QUOTE="MaoMao";26704732]Huhhuh, älä missään nimessä kokeile! Itse kerran kokeilin kavereitten kanssa, mutta tehtiin väärin ja siihen se sitte loppukin . Se on oikeesti vaarallista, usko pois I know :S[/QUOTE]

Kerro lisää, millä lailla vaarallista?

[QUOTE="vieras";26704811]joka on siinä spiristismässä! Mistä muualta löytää?
en tiiä kertokaa![/QUOTE]
Ainakin jostain dollarin setelistä. En muista, oliko yhden dollarin seteli.

ite hirveesti olla yhteyksissä henkimaailmaan, se ei tosiaan oo terveellistä toimintaa. moni menettää mielenterveytensä, osa lopullisesti, jos olis ihan huuhaata, miks niin kävis??

Olen kokeillut teininä, en suosittele. Laudan päällä ollut lasi liikkui itsestään (ihan oikeasti, en ymmärrä miten se on mahdollista) ja kynttilät sammui itsestään. Mielenterveys meinasi mennä siitä kokemuksesta.
Nyt on helpot massit tiedossa.

Tilaat Speksiksen heebot paikalle ja laitat lasin liikkumaan itsekseen niin kymppitonni on sinun. Helppoa kuin heinänteko.

Skepsis - Skepsiksen haaste ja stipendi

Jos spiritismi ihan oikeasti toimii niin eiköhän joku olisi tuon palkinnon jo kuitannut vai mitäs luulisit?

• Tykkää
Reactions: Kumipuu
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26704950:

Tilaat Speksiksen heebot paikalle ja laitat lasin liikkumaan itsekseen niin kymppitonni on sinun. Helppoa kuin heinänteko.

Jos spiritismi ihan oikeasti toimii niin eiköhän joku olisi tuon palkinnon jo kuitannut vai mitäs luulisit?

Miehet aina tykkää vetää tämän kortin esiin kun niille kertoo jostain ylliluonnollisesta. Tuskin se uudelleen pakkoyrittämisellä tapahtuisi, mutta silloin se tapahtui, itse näin ja samoin kolme ystävääni.

Miehet aina tykkää vetää tämän kortin esiin kun niille kertoo jostain ylliluonnollisesta. Tuskin se uudelleen pakkoyrittämisellä tapahtuisi, mutta silloin se tapahtui, itse näin ja samoin kolme ystävääni.
Seliseli. Kovasti monet ovat spiritsmissä "onnistuneet" ja kokeneet yliluonnollista. On se vaan kumma kun se ei onnistu silloin kun paikalla on joku täysjärkinen toimitusta seuraamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26705046:
Seliseli. Kovasti monet ovat spiritsmissä "onnistuneet" ja kokeneet yliluonnollista. On se vaan kumma kun se ei onnistu silloin kun paikalla on joku täysjärkinen toimitusta seuraamassa.

ja muuten jos onnistuu, ni ei välttämättä ookaan enää täysjärkinen...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26704950:

Jos hetki leikitään, että henkiä on olemassa. Järjetämme tilaisuuden, jossa on lauma (skeptisiä)tutkijoita ja ties mitä vempaimia ja mittauslaitteita.

A) Miksi mikään henki haluaisi tulla sellaiseen ympäristöön ja tilanteeseen
B) Siinä tilanteessa olisi aika vaikea keskittyä

Yhteistyössä