Spinaalista päänsärky??

  • Viestiketjun aloittaja Hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti
Hätääntynyt
Minulle tehtiin synnytyksessä spinaalipuudutus josta tuli hirveä päänsärky jälkioireina.

Mutta päänsärky saatiin hoidettua veripaikalla. Nyt kun on kulunut jokunen päivä veripaikan laitosta niin minulle on alkanut tulemaan outoja puutumisia kasvoihin ja jalkoihin sekä käsiin.
Onko kenellekään muulle tullut vastaavia? Onkohan normaalia? Vai onko kyse jostain vakavammasta?
 
sama
sama juttu mulla; spinaalisärky hoidettiin veripaikalla.
mutta mulla ei tullut mitään kuvailemiasi jälkioireita, puutumisia tms.
oletkin varmann jo ottanut yhteyttä hoitaneeseen sairaalaan?
mitä siellä sanottiin sulle
 
hello
Minä sain spinaalin, mutta ei tullut muuta kuin puudutuksen aikana kovaa kutinaa jalkoihin ja vatsaan, ja tietysti oli puutuneena vähän jalatkin. Nyt kun mainitsit tuosta päänsärystä niin tuli mieleen et mulla pari päivää synnytyksestä alkoi päänsärky ja kesti 2 päivää. Itse ajattelin että liittyy väsymykseen, mutta voisikohan se sittenkin olla siitä puudutuksesta?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 15:18 hello kirjoitti:
Minä sain spinaalin, mutta ei tullut muuta kuin puudutuksen aikana kovaa kutinaa jalkoihin ja vatsaan, ja tietysti oli puutuneena vähän jalatkin. Nyt kun mainitsit tuosta päänsärystä niin tuli mieleen et mulla pari päivää synnytyksestä alkoi päänsärky ja kesti 2 päivää. Itse ajattelin että liittyy väsymykseen, mutta voisikohan se sittenkin olla siitä puudutuksesta?
Mun spinaalipäänsärky, oli ainakin niin HE.LVETILLINEN, että sitä ei pysty vertaamaan mihinkään..
JA veripaikalla mullakin hoidettiin, kaksikin siis niitä pakkoja laitettiin päivän välein, vaan eivät auttaneet siltikään.
Puutumista ei tullut.
 

Yhteistyössä