spinaali

olen synnyttänyt kaksi lasta spinali puudutuksella. ja ole ollut todella tyytyväinen. vei kivut kokonaan pois,eikä ole mitään jälki ongelmia ilmennyt.

onko teillä muilla kokemusta tästä. olen kuullut et joillekkin on tullut valtava pääsärky.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2005 klo 00:23 annukka81 kirjoitti:
olen synnyttänyt kaksi lasta spinali puudutuksella. ja ole ollut todella tyytyväinen. vei kivut kokonaan pois,eikä ole mitään jälki ongelmia ilmennyt.

onko teillä muilla kokemusta tästä. olen kuullut et joillekkin on tullut valtava pääsärky.
Mulla on laitettu kahdessa synnytyksessä spinaali ja toinen epäonnistui.Ekassa en tuntenut mitään ja oli pääkipu kova pari päivää sen jälkeen.Toisella kerralla meni väärään paikkaan ja polvesta alaspäin lähti tunto ja oli kova päänsärky silloinkin pari päivää. :/
 
Mulla laitettiin spinaali supistusten koventuessa, kohdunsuun ollessa jotain 7-8cm auki. Anestesialääkäri oli ihan törppö, kaksi ekaa neulaa ei mennyt perille ja kolmannestakin totesi et "kaipa se meni sinne". Oli siis aika turaamista ja kivut vain koveni. Ei auttanut avautumiskipuihin lainkaan. Epiduraali pelasti minut, se vei kivut mukanaan. Uskon kuitenkin että spinaali auttoi vauvan tullessa ulos; se ei sattunut ollenkaan!
 

Yhteistyössä