sperman valumisongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sama ongelma täälä
yleensä käyn pesulla ja virutan vedell ulko ja sisä puolelta varovasti ja käytän pikku housun sujaaa varmuuden vuoksi hankalaaa joskus mutta pakko jos haluu pitää pikku housut kuivana

En käy suihkussa enkä pesulla illalla rakastelun jälkeen. Jos rakastellaan aamulla ennen töihin lähtöä, sitten käyn suihkussa.

Ihanaa on jäädä miehen kainaloon, en raaskisi suihkuun nousta. Vedetään vaan peitto korviin ja nukahdetaan sylikkäin. Vaikka mies joskus pyynnöstäni sotkee minut spermalla, me levitetään se vaan iholle ja annetaan kuivua, senhän pitäisi olla hyvä ihonhoitotuote. Aamulla ehtii pestä.

Jos lakanat sotkeentuu, sitä varten on pesukone.

Itse olen joskus käyttänyt sidettä aktin jälkeisinä tunteina mutta eipä minua henk. koht. spermatahrat pikkupöksyissä haittaa, harvoin ne täysin puhtaina muutenkaan säilyvät

olen samaa mieltä.
itsekin käyn yleensä aktin jälkeen suihkussa, parastahan se on miehen kanssa yhdessä :)
mutta siis, jos sen jälkeen jotain vielä valuu pikkuhousuihin, niin mitä sitten. olisi ahdistavaa ainoastaan sen takia pitää pikkuhousunsuojaa/sidettä. jos on sellainen ihminen, että käy suihkussa normaalisti, pikkuhousut menevät kuitenkin pesuun suihkun yhteydessä. miksi se haittaisi jos pikkuhousuihin jotain tulisikin?

Miten te saatte pestyä emätintänne sisältäpäin...työntämällä suihkun sinne vai...ei kai?! Minä pesen vain ulkoapäin, sillä pöntöllä istuessa tai suihkussa on mahdotonta saada edes vettä juoksemaan yläviistoon?! Kerran kävin gynellä, joka tutki alapääni ja sanoi sitten, että älä enää pese emätintäsi sisältäpäin. Sanoin, että en ole koskaan pessyt enkä edes aio pestä. Hän sitten siihen, että ""no hyvä, näytti vain ihan siltä kuin olisit huuhdellut tämän juuri puhtaaksi, ja se ei ole luonnollisen bakteerikannan takia hyvä juttu.""

onpahan ongelmat! Ja ai miten niin lantionpahjalihaksilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa!

Saan itse sellaiset orkut, että kaikki miehen spermat on aina yhdynnänjälkeen miehen peniksen varrella, kun supistusten voimasta aina lopuksi emätin puristaa miehen kalun ulos ja kaiken muunn siinä samalla.

Ja kyllä käyn kunnon alapesulla ja pisulla aina yhdynnän jälkeen, en ole ikinä edes kuullut, ettei se olisi suotavaa.

Mahtaa olla mahtava haju, kun päivän vanhat spermat valuu ulos.

No ei ole mullakaan ikinä asiasta ongelmaa ollut.

Lantionpohjalihaksilla pitelen spermat sisällä, kun kävelen vessaan, ja samoilla lihaksilla päästän ne sitten pyttyyn. Sitten käyn suihkussa, mies käy myös. Ja SITTEN on ihanaa nukkua puhtaina ja sylikkäin.

Onpa ihme asenteita täällä!

Tuohan on ihan yleinen ongelma, mikäli seksiä säännöllisesti ja ilman kondomia harrastaa.

Usein meillä kaikki valuu lakanalle jo peniksen poisvetovaiheessa, mutta muutoin ""imen"" kaiken lihaksilla sisään (tai pidän siellä), menen pissalle ja samalla ""päästän"" kaiken pois, lihaksilla auttaen.

Sitten pyyhin ja käytän ehkä pide-suihkua, sitten takaisin kullan kainaloon!

Saattaa vielä valua alushousuihin, mutta eipä eroa valkovuodon määrästä.

Kuukupin voi laittaa sisälle myös tässä tilanteessa spermat pyydystämään. Kupin voi tyhjentää sitten vaikka aamulla. Ei kuivata limakalvoja kuten tamppoonit.

Katsokaa:

www.kuukuppikunta.net

Vanha viestiketju mutta herätti mielenkiintoni. Paperille, hmmm...kuinka romanttista tosiaan. Itse kaappaan pikkarini, pyyhkeen, yö-paidan tai muun vastaavan käteen sattuvan rievun ja kävelen se haarussa vessaan, kyllä ne tosiaan pönttöön valuu. Tuntuu aika konstikkaalta ja peräti älyttömältä huuhdella itseään sisäisesti. Ja jos ne nyt reisiä pitkin vähän lattiallekin lurahtaa siinä matkalla, niin eihän kyseessä kuitenkaan ole mikään säteilevä ongelmajäte! Usein pidän vielä pikkuhousun suojaa seuraavan päivän jos kannettavana on suurehko spermalasti, ni kyllä sitä housuun valuu.

Laitetaan tytöt kisa pystyyn kenellä on parhaiten treenatut alapään lihakset!
Hyvin tässä on pärjätty 4 lasta tehneenä sperma- ym ongelmien kanssa vähemmälläkin jumpalla. Yksi keino on lopettaa seksi kokonaan tai ottaa suihin, ei valu alapäästä mitään. Ei siitä rakastelutouhusta saa parhaalla tahdollakaan yhtä idyllistä tapahtumaa kun elokuvissa, lakanat likaantuu, myös alapäät ja kaikkea valuu ja tuoksuu, ollaan näet ihmisiä!

Vai paikat kunnolla puhtaat, hah hah! Ei niitten sun paikkojen kuulu olla sieltä sisältä hajuttomat ja eritteettömät. Näitä lukiessani ymmärrän hyvin miksi nykynuorilla on niin paljon esim hiivaa, kun pestään kaikki omat luonnolliset suojaeritteet pois oikein sisäisesti! Mitähän mieltä gynekologi olis näistä sisähuuhteluista???? Seksi on kaikenkaikkiaan aika brutaalia touhua, on hajuja, eritteitä...rapatessa roiskuu. Eiköhän ihan normaali alapää hygienia riitä sekä naiselle ja miehelle. Onko kukaan teistä syynäämässä kuinka hyvin miehenne pesee esinahan alta, joka kuitenkin olisi tärkeä toimenpide?!

Löytyyhän täältä ns järkeviäkin kommentteja. Todellakin, eihän sperma tai muut seksieritteet ole mitään likaa! Tosin itse käyn aina alapesulla ja pissalla sen paljon puhutun virtsiitin takia, muuten jäisin sänkyyn.

Toinen kilpailu, vähän aiheen sivusta, voidaan pitää orkun voimakkuudesta tai miehen kalun koosta!
Totuushan on se että meidän naisten kuten miestenkin anatomia on varsin kirjava ja näin myös valumamäärät ja se milloin ja missä se valuminen tapahtuu. Myös mieltymykset ovat erilaisia. Sperma haisee spermalta myös vrk kuluttua, muttei ainakaan minun alapäätäni kukaan töissä niin läheltä nuuhki että haistaisi! Totuus on se että jokainen voi huuhtoa emättimensä vaikka painepesurilla, mutta jos gynekologilta kysyy, suotavaa se ei ole eikä tarkoituksen mukaista.

Ennen olin alapään suhteen ylikliininen jolloin kutina ja lievä hiivailu vaivasi. Nyt olen vähentänyt pesua eikä pikkupöksytkään mene vaihtoon pikku tahran vuoksi. Kutina lähes poissa ja olo parempi. Mitä spermoihin tulee pyyhin aktin jälkeen ulkoisesti paperiin ja loput tulee aikanaan pesussa tai valuu pöksyihin.

Minut pidätettiin kerran lentoasemalla epäiltynä rae-homejuuston salakuljetuksesta esinahan alla. Piti pitkään vakuutella virkavallan edustajille, ettei kyseessä ole juustoa.

Tämän tapauksen johdosta en enää matkusta lentokoneilla, joka tietenkin vaikeuttaa elämääni suuresti, sillä valtion virkamiehenä joudun matkustelemaan paljon.

Silja: on aivan normaalia, että spermaa valuu vielä päivienkin jälkeen emättimestä... ei siitä mitään tulehdusta tule. Varsinkin ovulaation aikana spermat menevät syvemmälle, joten ne tulevat uloskin myöhemmin.

Itse en koe asiaa mitenkään hankalaksi... pikkuhousun suojaa vaan jos haittaa...

Ai normaalia, että valuu päivienkin jälkeen?? Siis meikäläiselläkin alapää valuisi aina, me kun rakastelemme ainakin kerran vuorokaudessa.

Jos rakastelemme illalla, jään nukkumaan miehen kainaloon. Johan siinä tunnelma menisi kun lähtee tilanteesta pois. Ihana nukahtaa siihen vielä pussaillen ja toisen ihoa silitellen. Yön aikana ei minulta valu mitään ulos. Vasta kun nousen aamulla ylös sängystä, tulee kiire vessaan. Joskus menee aamurakastelut ennen ylös nousemista iltaisilla liukasteilla. Sitten vasta suihkuun.

Yhteistyössä