sperman valumisongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä

Vieras
Hei. Ärsyttävä ongelma, seksin jälkeen spermaa saattaa valua ulos vielä vuorokauden jälkeenkin. Poikaystäväni sanoi, että seksin jälkeen emätin pitäisi pestä sisältäpäin niin tätä ongelmaa ei olisi. Olen jostain kuullut, että ei kovin suositeltavaa tämä. Mutta mikä teidän mielipide on asiaan ja miten te olette tämän valumisongelman ratkaisseet.

Laitan yleensä seksin jälkeen kestopikkuhousunsuojan. Sisältä päin en lähtisi kyllä emätintä suihkuttelemaan. Ei tee hyvää pH:lle. Ja toisaalta onhan se aika sama valuuko sisältä spermaa vai vettä, jota sisälle kuitenkin pesussa jäisi. :D

En tiedä onko lantionpohjan lihaksien kunnolla osuutta asiaan (ei ole tullut pahemmin treenailtua niitä), mutta minä olen aika hyvin onnistunut välttämään tuon jälkivalumisen, kun olen seksin jälkeen valuttanut spermat paperille tavallaan ""avaamalla"" emätintä. (Kuulostaapa typerältä, mutta miten tuon muutenkaan sanoisi?)

Ööh, miksi pitää spermat valuttaa johonkin paperille?! Eikö olisi helpompaa käppäillä spermat sisässä vessaan, jossa ne voi sit pesun yhteydessä ""tyhjentää"" pyttyyn? Mulla ainakin onnistuu ja tuntuu luontevaltakin, kun joka tapauksessa käyn vessassa ja pesulla seksin jälkeen. Muuten tulee virtsaputkentulehdus... Siihen menee vain muutama minuutti ja sit voi palata kullan kainaloon nysväämään. Ellei mies sitten ole jo ehtinyt nukahtaa hymy huulilla ;)

Eikö se ole vähän inhorealistista, jos valuttaa spermat johonkin paperille sängyssä miehen vieressä? Vai olenko jotenkin seksuaalisesti rajoittunut?

ei se kuule kaikilta onnistu se vessaan käveleminen spermat sisällä. itseltäni ne valahtaa heti ulos kun nousen pystyyn tai muuten vaihdan asentoa. ja lantionpohjan lihaksetkin mulla on hyvässä kunnossa, mutta ei silti pysty pitämään niitä sisällä. paperia sitten avuksi vaan, ja sitten kun vessaan asti ehdin niin kaivan sormella vielä sisältä loput spermat pois, etteivät sitten myöhemmin lurahda alkkareihin.

Jos kaikkien noiden ohjeiden jälkeen vielä jää spermaa, niin laita tamponi. Niin minä teen esim. kesällä, jos olen lähdössä uimarannalle aurinkoa ottamaan, enkä halua pikkuhousunsuojaa pitää. Onhan siinä myös se tuoksunpoisto-ongelma sillä ratkaistu.

Kyllä minä nukahdan aina spermat sisälläni miehen kainaloon eikä ne yön aikana mihinkään sieltä valu. En malta kyllä enää nousta mihinkään. Ikää 46 eikä yhtään virtsarakontulehdusta, ilmeisesti siihenkin pitäisi olla taipumus.

Aamulla on sitten ""liukkarit"" valmiina kun olen itse vielä unessa ja mies herättää ihanasti takaapäin.

No johan on sulla ongelma. Varsinainen naistentauti tosiaan...Taitaa olla pelleilyä koko viesti, mutta kyllä mä tosissani ihmettelen, jos et pese alapäätäsi päivittäin saati ollenkaan, jos kerran vielä yli vuorokauden jälkeen sieltä valuu spermaa ja että oikein poikakaverin pitää neuvoa siinä asiassa. Hohhoijaa....

Olen koko ikäni pessyt alapääni päivittäin, pelkällä vedellä myös sisältä. Tähän ikään mennessä (28 v.) olen kärsinyt yhden hiivatulehduksen, joka sekin johtui vahvasta antibioottikuurista. Mitään muita tulehduksia alapäässäni ei ole koskaan ollut.

No kai tuokin - ihan niin kuin mikä vaan - on yksilöllistä, mutta tällaista ohjetta tulee joka tuutista. Ei minullakaan ole ollut koskaan virtsatietulehdusta, vaikken sen kummemmin peseskele itseäni heti seksin jälkeen tms.

kyl mä ymmärrän sua ainakin ihan hyvin..kyl mäkin käyn joka kerta pesulla ja veskis seksin jälkeen ja het uudestaan aamulla herättyäni ja silti seuraavana päivänäkin viä valuu ja on pakko käyttää suojaa.eikä todellakaan ole mukavaa.ei sinänsä ongelma mutta aika ärsyttävää.ja samaten kun sängystä nousee nii het alkaa valumaan spermat ulos...

No kyllä on. Kyllä sä siitä sängystä voit kävellä vessaan ihan rauhassa supistamalla lihaksia niin ettei valu lattialle, mikä tuntui olevan ongelma täällä!

Ehkä ne sun lihakses ei ole niin treenattu, että et tiedä mitä puhut.

Lihakseni ovat todella hyvin treenatut...Ei johdu siis siitä. JA koulutuspohjaltakin tietoa asiasta löytyy riittävästi.
Lieneekö sitten syynä runsas tuottoinen mies...=)

toki lantionpohjan lihasten kunto vaikuttaa, mutta vaikuttaa myös oma anatoimia, lastin koko ja koostumus ja taatusti myös se kuinka paljon miehen penis on seksin aikana paikkoja venyttänyt. maalaisjärjellä ajatellen seksi paksukaluisen miehen kanssa venyttää emätintä enemmän kuin seksi pienikaluisen kanssa, ja jos reikää on oikein levitetty, niin onhan se nyt hankalampi niitä spermoja sisällä pitää.

Pyydä kumppaniasi päästelemään vatsan päälle tms. jos koet asian ongelmaksi. Itse hiippailen aktin jälkeen vessaan nenäliinan tai serlan avulla ja huuhdon paikat kunnolla, sisältä asti. Toki vatsalihasten supistelukin toimii, mutta kyllä sinne jotain aina jää ellet huuhdo. Itse peseydyn AINA sisältä asti ja sormien avulla. Voin kertoa, että tämän takia en kärsi valkovuodosta, mutta hiivaakaan ei ole koskaan ollut. En voisi kuvitella peseväni alapäätä vain siitä ""ulkoa"". Onhan se mukavampi harrastaa seksiäkin jos paikat on kunnolla puhtaat...

Minä en halua luopua spermasta. Se tulee siltä osin minusta ulos kun tulee, ei sille mitään mahda, mutta se on elämän ja rakkauden ja himon ja hulluuden ja ties minkä nestettä, enkä minä tahdo siitä eroon mistään hinnasta.

Paitsi jos on mentävä töihin, niinpä. Mutta ihmettelen vähän kyllä tätä jutustelua, ihan kuin miehen sperma olisi joku hiton ongelmajäte.

Miehen sperma aiheuttaa monissa naisissa hyvän olon tunteen. Tämä on ihan tutkittu juttu,ja itsekkin olen sen huomannut. Olo on vielä tuplasti iloisempi ja energisempi rakastelun jälkeen! Minusta sperman valuminen ulos ei ole minkään sortin ongelma. Itsensä pesemiseen seksin jälkeen menee vain pieni hetki,ja lämmin vesihän tuntuu vain kivalta rakastelun jälkeen. Tuskin miestäkään ällöttää, että yön aikana (nukutaan alasti) spermaa valuu vielä vähän lakanoille. Alasti nukkuessa lakanoita muutenkin vaihdetaan tosi tiheästi.

Yhteistyössä