Sperman tuoksu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelevä nainen

Vieras
Naiset, tuoksuuko miehen sperma housuissanne noin 12 tunin ajan rakastelun jälkeen? Minulle kävi aina ennen näin. Ei sitä tuoksua muut huomaa. Se tuoksuu vain omaan nenään, mutta tekee olon vähän epämukavaksi ja likaiseksi. Inhoan pikkuhousunsuojia, enkä ole niitä koskaan käyttänyt. Nyt olen kuitenkin seurustellut miehen kanssa, jonka sperma ei tuoksu yhtään miltään! Miten teillä muilla on? Olenko minä outo vai mies erikoinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä nainen:
Naiset, tuoksuuko miehen sperma housuissanne noin 12 tunin ajan rakastelun jälkeen? Minulle kävi aina ennen näin. Ei sitä tuoksua muut huomaa. Se tuoksuu vain omaan nenään, mutta tekee olon vähän epämukavaksi ja likaiseksi. Inhoan pikkuhousunsuojia, enkä ole niitä koskaan käyttänyt. Nyt olen kuitenkin seurustellut miehen kanssa, jonka sperma ei tuoksu yhtään miltään! Miten teillä muilla on? Olenko minä outo vai mies erikoinen?

Luulempa, että nenässäsi on jotakin vikaa. Ehdotan lääkäriin menoa, mutta muista alapesu!

Luulisi tuollaisen asian johtuvan osittain ruokavaliostakin. Haiseehan naistenkin alapää ihan erilaiselle esim. sen jälkeen kun on vetänyt viikon putkeen roskaruokaa kuin jos söisi sen ajan terveellisesti mahdollisimman paljon kasviksia ja hedelmiä. En kyllä sitten osaakaan sanoa mikä niissä hedelmissä ja kasviksissa moisen ilmiön aiheuttaa, että esim. märkänä erite ei haise miltään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä nainen:

Taitaa nykyinen miehesi olla sinun kanssasi ph arvoiltaan sopivampi :)

Ruokavaliolla ja elintavoilla muutenkin on paljon merkitystä. Liikuntaa inhoavan ja kaikkea epäterveellistä popsivan exän sperma haisi ällöttävälle. Nykyisen sporttisen miehen siemenneste on paljon miedompi, joskus tuoksuu jopa kakkutaikinalle :)

Yhteistyössä