Joo kyllä se näin on, että "kiusaamalla" määrä lisääntyy huomattavasti. Esimerkiksi jos itse masturboin päivän aikana pari kertaa ihan orgasmin rajamaille niin kyllä illalla vaimon kanssa tulee sitten sellainen lasti, että huhhuh. Lisäksi orgasmi tuntuu villimmältä kun paine on niin valtava. Ja kuten varmasti kaikki tietävät, tuollainen orgasmin rajamailla käyminen ja orgasmin pidättäminen tekee kummaa seksipuuhille kun pystyy aivan erilailla hallitsemaan oman tulemisensa. Näin harjoittelemalla olen onnistunut jo muutaman kerran saamaan vaimon kanssa ns. kuivan orgasmin, eli sellaisen "kevyen" orgasmin ilman lastin lentämistä. Siitä pystyy sitten jatkamaan hommia ja tulla uudestaan niin, että myös ejakuloi.Itselläni nesteen määrään vaikuttaa selkeästi kuinka pitkään olen ollut kiihottuneena. Ääriesimerkkinä vuosia sitten tilanne jossa erään naisen kanssa kiusottelimme toisiamme aivan koko yön, ilman että kumpikaan antoi toisen laueta. Tämän session jälkeen laukeaminen oli valtava ja tavaraa tuli paljon. Eikä se edes riittänyt vaan jopa kipuna tuntuva paine tuli purkaa vielä toistamiseen.
Muutenkin olen huomannut että pikaisissa sessioissa tavaran määrä on usein vähemmän kuin pidempään kestäneissä leikeissä.
Litran ananasmehua kun vetää päivän mittaan tai jonkin verran greippimehua niin on kuultua että maistuu ihan lonkeroltaSpermaa ei taida pystyä varastoimaan mitenkään. Ylimääräinen poistuu luonnollista reittiä. Pidättäytyminen lisää hieman sperman määrää, mutta toisaalta se myös muuttuu paksummaksi ja makukin taitaa kärsiä, kun ei ole ihan vasta valmistettua. Naiset varmaan voi kertoa omia kokemuksiaan sperman laatuvaihteluista ja makueroista?
Hei. En nyt tiedä onko tää oikea foorumi, mutta tietääkö kukaan miten saa sperman määrää lisää. En tarkoita nyt siittiöitä vaan ihan sitä nestettä.
Olen joskus mitannu sperman määrän, tuli n. 8ml.kyllä se määrä taitaa tulla lähes joka kertaSiemennesteen määrän lisääminen - https://shytobuy.fi Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.