Pitkiä kaaria
Pitääpä kertoa tässä yhteydessä eräs mielenkiintoinen juttu. Itselläni nimittäin on aina spermat lentäneet runkatessa parinkin metrin kaaria. Sitten olen videolta nähnyt, miten toisilla tosiaan mällit valuu pikku hiljaa terskan kärjestä, lentämättä sen pidemmälle. Joskus mietin itsekseni syytä moiseen?
Sain kuitenkin ennen pitkää vastauksen kysymykseeni. Kävi nimittäin niin, että olin lapsettomuustutkimuksissa. Siellä todettiin, ettei minulla ole siittiön siittiötä. Ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan. En vaivaa lukijaa tuolla lääketieteellisellä jargonilla sen enempää. Mutta sperma lensi sen takia niin pitkälle, kun se oli kevyttä ja laihaa luirua, ilman siittiöitä "painolastina". Että onnea vaan kaikille muillekin spermanlennättäjille. Asioilla on aina hyvät ja huonot puolensa... ;-))
Huumoria olla täytyy.
Vakavasti puhuen tiedän että tuo kertomasi ei ole syy pitkiin kaariin. Tuokin on varmasti vain yksilöllinen piirre koska olen onnistunut saamaan aikaan kaksi lasta. Itselläni on myös todella runsas purkaus ja ensimmäiset kaaret lentävät todella kauas. Tästä ominaisuudesta jotkut naiset ovat aikoinaan erityisesti pitäneet ja halunneet nähdä "suihkulähteen" uudelleen ja uudelleen.
Viimeksi muokattu: