Sperman jakaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikuinen mies

Vieras
Suihin otosta on ollut monenlaisia keskusteluja ja galluppeja, mutta kertokaapa kokemuksianne siitä kun teiltä on otettu spermat suihin ja nainen tulee suutelemaan sen jälkeen ja valuttaa osan spermasta suuhunne. Itse kiihotun tuosta aivan valtavasti. Naiset voisivat kertoa myös kokemuksiaan.

Eka kerran tein tuon tempun miehelleni viime kesänä. Kiihkeän ratsastuksen jälkeen itse saatuani orkun, otin häneltä suhin ja istuin kovan kalun uudellee sisää. Härnäsin suussa olevalla spermalastilla häntä. Vihdoin hän antautui suudelmaan, jolloin jaoimme koko satsin. Sellaista rakastelun riemua ei ole aiemmin koettu kuin se uusinta akti oli. Mieheni ei yleensä kykene heti uusintaan, mutta kaipa tuo oli hänellekin niin kiihottava kokemus, että pystyi. Suosittelen.

Riippuu partnerista :). Ne miehet, joiden kanssa olen moista leikkiä leikkinyt, ovat tykänneet kovastikin. Kyllä se tietynlainen tuhmuus kiihottaa siinä miestäkin ja kun vielä näkevät, että naista asia kiihottaa kovasti, niin kyllähän se kiihko siinä tarttuu mieheenkin.

Toki sellaisiakin miehiä löytyy, joita inhottaa jo pelkkä ajatus omasta spermasta omassa suussaan, kaikki eivät todellakaan syty koko ajatukselle ja se suotakoon heille. Oman havaintoni mukaan ne jotka suostuvat tuollaiseen, ovat muutenkin erittäin kiihkeitä, kokeilunhalusia, rohkeitakin rakastajia.

Partnerini menee aina sen jälkeen pesemään suunsa, eikun anteeksi, kerran olemme yrittäneet, mutta oli epämieluisa kokemus

Mutta tehköön niin ketkä tykkäävät

Kerran kokeilin tuota ja mieheni oksensi sängynlaidan yli.

Hän on sellainen, että kaikki kiima on tipotiessään orgasmin jälkeen. Sitähän se tyydytys on. Hän ei tulemisen jälkeen esim. nuole tai sormeile minua, koska se ei tunnu mukavalta. Kiihottuneessa tilassa hän on kylläkin erittäin kiihkeä ja estoton.

Riippuu ihan miehestä. Yleensä spermaan luonnollisesti suhtautuvat ovat myös innokkaita ""penaalin"" nuolijoita ja esim. mielellään sormeilevat peppureikää jne.

Minusta ainakin on ihanaa kunnon suuseksin jälkeen suudella kiihkeästi. Teen mielelläni myös niin, että naidaan ensiksi ja ennen miehen laukeamista imen häntä, jolloin maistan tietysti pilluni maun hänen kullillaan. Kiusoittelen häntä nuolemalla ja sitten jonkin ajan päästä taas jatketaan nussimista. Tällainen nautiskelu saattaa kestää esim. puoli tuntia, mutta jos annan poikaystäväni naida, niin koko juttu on helposti ohi 5 minuutissa, kun hän ei malta jarrutella.

En voisi kuvitellakaan, että harrastaisin seksiä yhtä kertaa enempää sellaisen miehen kanssa, jota sperma etoo kovasti. ylipäätään minusta kyse on siitä, että pitää totutella uuteen vieraaseen makuun olipa sitten kyseessä pillueritteet tai sperma. Näinollen ehdoton kieltäytyminen on mielestäni merkki henkisestä ahdasmielisyydestä seksin osalta. Toki sallittakoon se kaikille, mutta omaa sänkyäni en jaa sellaisen kanssa. Onneksi niitä estottomia ja kokeilunhaluisia miehiä löytyy yllinkyllin.

Joo, oksensi. Kyse on siis miehestä, joka nuolee menkkojenkin aikaan pimpsaani (tampooni sisällä), työntää perseeseeni kielen tai sormen. Oma sperma, joka minusta on koostumukseltaan, ulkonäöltään ja maultaan normaalia, ei käy. Kristusta myös teille.

Mua kanssa kiihottaa tosi paljon kun vaimo suutelee mua sen jälkeen kun se on ottanut spermat suuhun.Ja ollaan joskus otettu yhdessä kolmannelta pyörältäkin suihin,aivan mahtavaa.

Tässä vapaapäivän ratoksi lukenut näitä jutuja täällä. Ei olis varmaan pitänyt kun taas tuli sellainen olo, että kuinka kuollutta se oma seksielämä onkaan....

No, varsinaiseen aiheeseen: mä tykkäisin leikkiä spermalla, mutta oikeastaan koko juttu on unohtunut, koska vaimo ei halua sitä suuhun ja pitää minua pervona, jos yritän nuoleskella tai muuten leikkiä vatsalla tai rinnoilla olevalla spermalla tai saati suudella spermaisella suulla.

Löysimpä vielä tän keskustelun sperman luovuttamisesta miehen suuhun. Viime yönä tultuamme firman pikkujouluista, kivan aktin jälkeen sain houkuteltua miheni maistamaan omaa spermaansa. Olipa melkoinen kokemus. Tänä aamuna otimme uusiksi ja sama toistui, mutta vaan pienemmällä lastilla. Kiitti vinkistä. Kirjoitelkaa lisää tuon kaltaisia vinkkejä. Kiihkeää Joulun odotusta kaikille.

Itselleni kävi niin että kun kerran laukesin turhan aikasin vaimoni ratsastaessa päälläni niin siirryin äkkiä suuni kanssa hänen pillunsa alle nuollakseni hänelle orkun,vaimo tuli niin kuin ei koskaan aikasemmin,ja mulle valu omat mahlat suuhun.Ei sitä siinä vauhdissa oiken ehtinyt ajatella.On hän monta kertaa lauettuani hänen suuhunsa heti halunut suudella himokkasti kanssani. Varmaankin tuo sperman jakaminen kiihottaa naisia samalla laila pillun nesteen jakaminen.Samat asiat olen huomannut monen muunkin naisen kanssa.

Meillä nussuutellaan aina lavvantaisin saunan jälkeen, siinä 22 maissa. Ollaan pimeässä ja peiton alla ja kaivan sepaluksesta kullin ja survon pilluun. Sitten vaan muutamat työnnöt ja permat pimperoon. Muija hiippailee sitte pesul eikä siittä mitään puhuta.

mun mielestäni on ihan normaalia, että välillä on myös niitä omia eritteitä omassa suussani, sillä kyllähän se nyt olisi aika outoa vaatia kyseisen tuotteen suuhunottamista ja nielemistä vaimolta, mutta silti ei itse voisi ottaa sitä samaa tuotetta (vieläpä itsestä tullutta) omaan suuhunsa...

ps. mun mielestäni olisi kyllä aikasta outoa kammoksua oman kehonsa tuotteita...

Eli kyllä suudellaan spermaisella suulla ja jaetaan satsi, eikä siinä ole minusta edes mitään ihmeellistä...

t. oman kehonsa tuotteista pitävä 31v. mies

Suihin otosta on ollut monenlaisia keskusteluja ja galluppeja, mutta kertokaapa kokemuksianne siitä kun teiltä on otettu spermat suihin ja nainen tulee suutelemaan sen jälkeen ja valuttaa osan spermasta suuhunne. Itse kiihotun tuosta aivan valtavasti. Naiset voisivat kertoa myös kokemuksiaan.

Firman jatkoilla otettiin nuoren miehen (pojan) suihuin ja sillä riitti kolmen ämmän suuhun spermaa kunnollla. Myöhemmin saaatiin jokainen jalkojen väliin. Kiva katsoa kun nuori pani vanhehpia työtövereita. Onneksi ollaan jaettu "spermat" useimminkin niin sattuissa naisten illoissa kun poika haluu suostumaan.

Viimeksi muokattu:
Firman jatkoilla otettiin nuoren miehen (pojan) suihuin ja sillä riitti kolmen ämmän suuhun spermaa kunnollla. Myöhemmin saaatiin jokainen jalkojen väliin. Kiva katsoa kun nuori pani vanhehpia työtövereita. Onneksi ollaan jaettu "spermat" useimminkin niin sattuissa naisten illoissa kun poika haluu suostumaan.

Hallelujah! Nyt se on täytetty!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä