Spermaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
SITÄ TUNTUU TULEVAN VÄLILLÄ AIKA LAILLA,SITÄ LÖYTYY KALSAREISTAKIN JA TUOKSUUKIN VÄLILLÄ,TAITAA VÄLILLÄ TIPUTELLAKIN KUN OIKEIN PILLUA MIELI TEKEE,VAI ONKO NÄIN?MEILLÄ KOTONA AINAKIN OLEN HUOMANNU.

KYLLÄ SE KIVALTA TUNTUU KUN TULEE KUNNON LASTI RINNOILLE TAI PYLLYN PÄÄLLE,JA SIT KUN SITÄ SAA OTTAA SUIHIN SEKIN TUNTUU HYVÄLLE,KOKEMUSTA ON JA PALJON,PIDÄN SIITÄ,NIIN SPERMASTA TIETENKIN.!!!!

NO EI PITKÄN MATKAN PÄÄSSÄ? OLIS IHAN KIVA TIETTY KATTOO KUINKA PALJON SITÄ SPERMAA OIKEIN TULEE,VOITKO TULLA TÄNÄÄN SALOON,NIIN KATELTAIS SITÄ SPERMAN TULEMISTA JA TIPUTTELEMISTA. MULLA ÄIJÄ POIS VIÄL KESKIVIIKKOON SAAKKA,KU ON HOMMISSA.

Parveke on tosi ihanaa, ei sekään haittaa vaikka olsikin hieman pakkastakin ulkona kun tahti on kuuma. Sitäkin olen kokeillut ja kyllä spermaa lämmittää kun sitä tulee :)

OLET AIVAN OIKEASSA JA SE ON IHANA TILANNE KUN SITÄ ALKAA TULEMAA JA KUN TULEE KUNNOLLA,TEKEE SE KYLLÄ KUTAA PIMPISSÄ,AIVAN IHANA TUNNE,EI IHAN YHTÄ HYVÄ KUN ORGASMIN TUNNE,MUTTA EI PALJON PUUTUKKAAN.HALUAN SITÄ KOVASTI.

Sama fiilis täälläkin kun saa ottaa kunnolla ja tuntea sen tunteen kun kalu alkaa sykkiä ja pimpsaa supistella ja olla ihan rivo ja sano että nyt aion täyttää pillusi kuumalla spermalla ja anna kaiken vaan tulla niin paljon että valuu pillusta ulos....

Me tultiin mun miehen kanssa tuossa syyskesällä aika nolosti nähdyksi, kun oltiin paikallisen voimalaitoksen kanavanrannalla iltaa ihailemassa. Me leikitään joskus piiskaleikkejä, kun molemmat kiihottuu niistä. Nyt oli sit ollu pientä riitaa ja mies sitte haki muka ankarana pajukosta piiskan ja sano että saan rangaistuksen. Niinpä olin pian siinä sitten hame korvilla ja paljas perse pystyssä lämpimällä konepeltillä ja sain risusta pitkin kinttuja. Kiemurtelin ja kiljahtelin puoliksi kiimasta ja puoliksi kivusta, kun yhtäkkiä näin lenkkeilijän, joka lähestyi kutupaikkaamme. Yritin sanoa miehelleni, joka oli niin vauhdissa, ettei tajunnut mitään, suomi vain risulla takapuoltani ja hoki suunnilleen että ""loppuuko se oikuttelu...siitä saat...ja siitä"" jne. Kun yritin nousta, se paino mut entistä lujemmin siihen auton päälle, vetas reidet levälleen ja tunki samantien takaapäin sisään. Vasta sitte sain sanottua, että meillä on yleisöä, mutta miestä ei pidätelly enää mikään, se vaan nai hullun lailla ja roiski pian mielettömän spermalastin pitkin mun selkää ja pakaroita. Mä huohotin pää punasena ja yritin parhaani mukaan piilotella pitkän hameenhelmani suojissa. Mies hieroskeli spermaa mun piiskatuille pakaroille ja runkkas mulle puoliväkisin rajun orgasmin siinä sivussa. Yleisö oli kuulemma häipynyt lujaa samaan suuntaan mistä tulikin. -Jälkeenpäin nauratti, mutta silloin olin tosi nolo, enkä kehdannut viikkokausiin käydä lähelläkään tapahtumapaikkaa. Onneksi kyseessä ei ollut kukaan tuttumme...

ON SE ON MELKEIN IHANINTA MITÄ TIEDÄN,OLET KYLLÄ SANOJESI TAKANA HUOMAAN JA PITÄÄ MUUTEN PAIKKANSA MITÄ PUHUT,ALKAA TEHDÄ TOSI KOVASTI MIELI PIKKU PARVEKE PANOA SANOISIN. AI KUN OLIS IHANAA SAADA LÄMMINTÄ,KERRONKO MITÄ,NO KERRON KUMMINKI MUNAA JA SIINÄ SIVUSSA SITÄ NIIN SANOTTUA SPERMAA,AI IHANAA,KASTUU PELKÄSTÄ AJATUKSESTA,ETTÄ SILLEE TÄÄLLÄ MEILLÄ PÄIN JA NYT HALUISIN HETI SITÄ,VAAN EIPÄ TAIDA PEIKKO NAINEN SAADA.

Noin voi käydä, mutta toisaalta vaikka on yleisö niin onahan se näin että se hieman kiihottaakin. Mutta mitä sille voi jos kiihottaa todella valatavasti ja haluaa vaan ottaa-hällä väli vaikka on sitten yleisö. Ja jälkeenpäin koko tilanne naurattaa vaikka ei ehkä juuri silloin.

Kun ollaan niin kiihottuneita ja mielessä ei ole mitään muuta kun pillua ja kalua ja nussitaan rivosti niin se on vasta jotain. Väillä hitaasti työntäen ja välillä tosi rajusti ja oikein pohjaan saakka pitäen kunnolla lantiosta kiinni. Saa tuntea miten pillu sykkii ja kuinka se lypsää kalun, samalla nainen huutaa että anna mulle spermasi, täytä minut! Sama vika täälläkin, alkaa kohta tehdä kostea pillu mieli ja kun sitä nussii niin litisee ja lotisee…ja lopuksi ruiskuttaa kuumaa spermaa sisään. Miten niiin meinaat ettei peikko nainen saa?

Onkos pikkuhoususi jo aivan kosteat? Kyllä täällä alkaa olla jo sellainen levoton olotila…ja halusin heti sitä. Kuvittele nyt että olisin sun parvekkeella ja sinä vaikka puoliväkisin otat minut. Olen selälläni ja sinä ratsastat päälleni kuin villi narttu, ei muuta mielessä kun että saat kova kalua ja sanot että aion vaan ottaa sinut ja spermasi!

Kyllä olisi nyt ihanaa saada kostea pillusi, sai sitä täyttää spermalla ja vaikka sen jälkeen nuolla sitä..aaah..kaluni sykkii niin kovana. Haluatko kokeilla? Mutta eipä taida tämä mies sitä saada…