Me tultiin mun miehen kanssa tuossa syyskesällä aika nolosti nähdyksi, kun oltiin paikallisen voimalaitoksen kanavanrannalla iltaa ihailemassa. Me leikitään joskus piiskaleikkejä, kun molemmat kiihottuu niistä. Nyt oli sit ollu pientä riitaa ja mies sitte haki muka ankarana pajukosta piiskan ja sano että saan rangaistuksen. Niinpä olin pian siinä sitten hame korvilla ja paljas perse pystyssä lämpimällä konepeltillä ja sain risusta pitkin kinttuja. Kiemurtelin ja kiljahtelin puoliksi kiimasta ja puoliksi kivusta, kun yhtäkkiä näin lenkkeilijän, joka lähestyi kutupaikkaamme. Yritin sanoa miehelleni, joka oli niin vauhdissa, ettei tajunnut mitään, suomi vain risulla takapuoltani ja hoki suunnilleen että ""loppuuko se oikuttelu...siitä saat...ja siitä"" jne. Kun yritin nousta, se paino mut entistä lujemmin siihen auton päälle, vetas reidet levälleen ja tunki samantien takaapäin sisään. Vasta sitte sain sanottua, että meillä on yleisöä, mutta miestä ei pidätelly enää mikään, se vaan nai hullun lailla ja roiski pian mielettömän spermalastin pitkin mun selkää ja pakaroita. Mä huohotin pää punasena ja yritin parhaani mukaan piilotella pitkän hameenhelmani suojissa. Mies hieroskeli spermaa mun piiskatuille pakaroille ja runkkas mulle puoliväkisin rajun orgasmin siinä sivussa. Yleisö oli kuulemma häipynyt lujaa samaan suuntaan mistä tulikin. -Jälkeenpäin nauratti, mutta silloin olin tosi nolo, enkä kehdannut viikkokausiin käydä lähelläkään tapahtumapaikkaa. Onneksi kyseessä ei ollut kukaan tuttumme...