Sperma-allergiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

abs

Vieras
Onko ketä jolla se on oikeesti todettu, kun on kuulema niin harvinainen? Miten hoidettu vai onko mitenkään?

Itellä jos spermaa joutuu iholle, nousee hirveet kirvelevät ja syyhyävät naarmut ja jos tulee sisään niin kuumottaa ja polttelee kuin virtsatulehduksessa. Olen muutenkin hyvin allerginen kaikille siitepölyille ja useille ruuille yms..

Ei mulla noin vakavaa kyllä ole! Voikohan sitten olla muuta, vai vaan lievempi. Spermalle ei taida mitään ristiallergiaakaan olla? :O

Me pystytään harrastaa seksiä ilman kumia (olen useimmille niillekkin allerginen), ja hajua/polttelua ei juuri tule jos ei anna tulla sisään. Tänään viimeksi mies meinasi kuskata jo lääkäriin kun selkään ja pakaraan nous semmoset ihottumat/haavat että...

Meille olijo varattu aika Naistenklinikalle, että saataisiin koeputkivauva, mutta halusin kokeilla siedätyshoitoa ensin.

Netistä kun etsii tietoa, niin aina sanotaan vaan, ettei siedätyksellä ole saatu kovin hyviä tuloksia sperma-allergiaan, mutta kyllä me onnistuttiin :D

En siis kysynyt lääkäriltä mitään, vaan lainasin kirjastosta siedätyshoitokirjan, josta tuunasin itselleni siedätysohjelman. Mies purkitti spermaa ja minä sitten pipetin kanssa laskin tippoja, että tulee aina ihan pikkusen vahvempaa ja vahvempaa :kieh: Se ihan oikeesti kuulostaa ihan naurettavalta, mutta enää ei tule mitään reaktiota spermasta. Suuseksiä en tosin vielä ole uskaltanut kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mulla noin vakavaa kyllä ole! Voikohan sitten olla muuta, vai vaan lievempi. Spermalle ei taida mitään ristiallergiaakaan olla? :O

Me pystytään harrastaa seksiä ilman kumia (olen useimmille niillekkin allerginen), ja hajua/polttelua ei juuri tule jos ei anna tulla sisään. Tänään viimeksi mies meinasi kuskata jo lääkäriin kun selkään ja pakaraan nous semmoset ihottumat/haavat että...

Ja harrastakaa sitten kanssa. Siinä oli just se, että pahenee jos ei tule jatkuvaa altistusta.

Mutta kannattaisi varmaan yrittää päästä I&A-sairaalaan tutkittavaksi. Saisit sen Epipeninkin varmuuden vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ja harrastakaa sitten kanssa. Siinä oli just se, että pahenee jos ei tule jatkuvaa altistusta.

Mutta kannattaisi varmaan yrittää päästä I&A-sairaalaan tutkittavaksi. Saisit sen Epipeninkin varmuuden vuoksi.

Epipen mulla on ihan muuten, kun on niin paljon ruoka-allergioita.

Yhteistyössä