Specsavers

onko kellään kokemusta? kuinka nopeasti sieltä saa lasit näöntarkastuksen jälkeen? ja mitä tarkoittaa tuo
http://www.specsavers.fi/silmalasit/ yksitehosilmälasit alk. 9 ?... koitin kattoo hinnoittelusta yksitehojen hintaa, en löytänyt...
saako yksitehot kehyksien hinnalla vai miten menee? eli jos kehykset on 179? ni mikähän ois lopullinen hinta? infoa pliiiiis jos jollain kokemusta, oon ihan hukassa, ku hauva söi mun rillut :D
 
mie
Hintaan kuuluu linssit ja kehykset. Eli yhdeksällä eurolla saat uudet rillit, jos vaan sun näkö varastovoimakkuuksien rajoissa, etkä halua linsseihin mitään hienouksia.
 
mä en menis sinne..
nimittäin mun veli kävi näöntarkastuksessa tammikuun alussa..
seuraavan viikon perjantaina käytiin tilaamassa lasit ja ne saatiin vasta helmikuun lopussa..eikä sittenkään ne tulleet yhtäaikaa...
veli tilasi toiset aurinkolaseina ja toiset normi lasit..
350e uppos ja sai odottaa niitä normi laseja melkein 2kk
hyvitystä ei saatu, ei edes pahoitteluita...
jostain vinkuintiasti tilaavat linssit vissiin..


minä saan itse alle viikossa lasit eri optikolta ;)
 
mie
Joo, mä ostin sieltä lasit viime kesänä. Ihan hyvin pelasi kaikki. Sain kahdet lasit kolmellasadalla eurolla. Mulla miinusta ja hajataittoa enemmän kuin laki sallii ja otin sitten ohennuksia ja häikäisysuojia. Laadukkaat lasit ja linssit, sain tekstarin kun lasit sai hakea. Ihan jees. Taviskaupasta olisin saanut linssit hätäseen kolmellasadalla, nyt sain kahdet lasit!
 
harmaa
Mä ostin sieltä kahdet lasit yht. 119;- Otin ihan peruslinssi vaikka mulla voimakkuuttakin aika paljon (-4,5) mutta ostin nämä lasit ns. kotilaseiksi. Mutta kaikki lisäjutut mitä linsseihin normaalistikin laitetaan, hionta ja heijastamattomuus, maksoivat ihan älyttömästi, esim. se heijastamattomuus 50 euroa per linssi.
 
vieras
se on vähän harhaan johtavaa mainontaa, kun hintaa tulee yhtäkkiä paljon lisää just noista ohennuksista yms. Monelle ne on kuitenkin tehtävä jos ei mitään pullonpohja laseja halua. ja harvoihin kehyksii sopii ohentumattomat linssit. Että kannattaa kyllä vertailla niitä hintoja tarkemmin. tuskin sillä 179? selviät
 
Mä oon sieltä kolmet lasit hommannu, maksanu niistä yhteensä 150?, yksissä laseissa on kovapinnotus.

Kaveri on kans sielt hommannu lasit, sillä on ihan megaerikoislasit kun on piilokarsastus ja kaikkee, se sai kahdet hienot lasit 450?:lla, jollain muulla optikolla ei ois tolla hinnalla saanu ees yksiä..

Mitää valittamista ei oo ollu laseista.
 
Edullista
Nisseniltä saa edullisesti. Itselläni on reippaasti hajataittoa ja tarvitsen linsseihin prismat joten se nostaa hintaa jonkin verran. Linsseille tuli hintaa 140 ?/pari ja linssit sisältävät, heijastuksen eston, kovapinnan, ohennuksen, sekä prismat. Pokat otin kalleimmasta hintaluokasta ( 195 ? ). Reilusti halvemmalla sain tuolta kuin muualta nuo lasit.

Jos ottaa vielä aurinkolasit samalla, saa ne puoleen hintaan. Otin sitten nekin kalleimmasta hintaluokasta ja linssit taas parhaimmat mitkä saa ja hinta jäi aurinkolaiselle 77 ?.
 
Edullista
Alkuperäinen kirjoittaja Edullista:
Nisseniltä saa edullisesti. Itselläni on reippaasti hajataittoa ja tarvitsen linsseihin prismat joten se nostaa hintaa jonkin verran. Linsseille tuli hintaa 140 ?/pari ja linssit sisältävät, heijastuksen eston, kovapinnan, ohennuksen, sekä prismat. Pokat otin kalleimmasta hintaluokasta ( 195 ? ). Reilusti halvemmalla sain tuolta kuin muualta nuo lasit.

Jos ottaa vielä aurinkolasit samalla, saa ne puoleen hintaan. Otin sitten nekin kalleimmasta hintaluokasta ja linssit taas parhaimmat mitkä saa ja hinta jäi aurinkolaiselle 77 ?.
Huomasin muuten Nissellä että kehyksissä on paljon merkkikehyksiä ihan halvimmasta hintaluokasta alkaen. Löysin mm. Puman, Espritin, Voguen, Guessin ja D&G:n kehyksiä. Ja hintaan kuuluu ne peruslinssit.

 
kaks viikkoa meni mulla ku fiilailivat mulle ohuimpia linssejä kun normit ois ollu pullonpohjat.. :whistle: mulla on hajataittoa ja vaikka mitä muuta vaivaa..
ja kahdet lasit (toisissa pullonpohjat) makso yhteensä jotain 249?, kun Instrun tarjous yksistä oli n.750?. nytpä on sit kehykset valmiina kun haluan vaihtaa ilmettä.

Nyt lasit on toista vuotta käytössä, eikä naarmun naarmua vaikka koteloa eivät oo nähneet sitten ostopäivän :whistle: kerran on pitäny käyttää "vinksauttamassa" kun painuvathan ne kun nukkuessakin unohtuu päähän :xmas:

mä suosittelen specsaversia, sillä niillä on hinta kohdillaan toisin kuin vaikkapa riisto-instrussa. ja muuten, ne linssit tehään briteissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:
entäs toi eyen? kokemuksia siitä?
Täällä meidän paikkakunnalla on ainakin eyen. Kävin tilaa sieltä aurinkolasit 2,5 vkoa sitten. Sanoivat että menee 3-4 viikkoa, eli ei ole vielä myöhässä. Mulla on erikoisvahvuudet eli en saa linssejä varastovahvuuksilla. Menee muutenkin pitempään ja ovat kalliimmat. Maksoivat 239e sis. ohennuksen, kovanpinnan ja värin linssiin.
Reilu vuosi sitten ostin eri liikkeestä silmälasit ja maksoivat n.500e vaikka sain yli satasen alennusta. MUTTA: Lasit tuli viikossa, vaikka on edellä mainitut erikoislinssit. Eyenin lasit teetetään ulkomailla.
 
vieras
tilasin viimeviikolla moniteholasit 2=1, toiset aurinkolaseiksi. hinta kehyksillä oli 139e molemmissa ja kaikilla "herkuilla " tavislasit ja aurinkolasit oli kovapintaset ja värilasilla yht. 408e toimitus aika 4viikkoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Hintaan kuuluu linssit ja kehykset. Eli yhdeksällä eurolla saat uudet rillit, jos vaan sun näkö varastovoimakkuuksien rajoissa, etkä halua linsseihin mitään hienouksia.
tuollla hinnalla ne ei kuitenkaan loppupeleissä lähde.en ole kuullut paikasta mitään hyvää siinä asioineilta.
 

Yhteistyössä