Sovittiin tänään miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hmm";27942049]Et kai sinä vakavissasi harkitse, että teet lapsen 40v miehen kanssa.

Ajattele hiukan eteenpäin, tuo mieshän on jo kuudenkymmenen kun lapsi on täysi-ikäinen.
Miehesi kohdalla se lastenteko ikä on jo mennyt.

Ota ikäisesi mies ja perusta perhe, ei tuollaista vanhusta[/QUOTE]

[QUOTE="haha";27942133]kun lapsi on täysikäinen ryhdytkin sitten vaihtelemaan vaippoja ukollesi.[/QUOTE]

Miettikääs nyt vähän mitä kirjoitatte. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin älkää kirjoittako mitään.

Aloittajalle: Jos rakastatte toisianne, niin tehkää se lapsi. Jos ikäero ei teitä haittaa, niin ei kannata välittää siitä, mitä jotkut kirjoittelee tänne.

[QUOTE="Hmm";27942049]Et kai sinä vakavissasi harkitse, että teet lapsen 40v miehen kanssa.

Ajattele hiukan eteenpäin, tuo mieshän on jo kuudenkymmenen kun lapsi on täysi-ikäinen.

:laugh: On vain yksi tapa elää tämä elämä, sellainen kuin sinulla. =)

Katsos jokainen tekee omat ratkaisunsa itse, kuten parhaaksi näkee.

Me tavattiin jo kun itse olin 18 eli 7 vuotta sitten ja ollaan luvattu rakastaa toisiamme myötä ja vastamäessä, eli olemme naimisissa. Että jos se ikä on mennyt niin se on mennyt, sitten ollaan kahdestaan ja nautitaan toistemme seurasta (on meillä sitten edes nuo koiralapset hoivattavana).

Mutta eikös ne miehet parane vanhetessaan? Mun miestä kyllä luullaan tosi usein 30-vuotiaaksi, Mutta ehkä just se on vaikuttanut kun ei ole ollut niitä lapsia?

Niissä mun ikäisissä miehissä pruukaa oleen se vika, että ne vielä etsii itseään ja haluaa viettää villejä sinkkuvuosiaan ja sekoilla. Lisäksi oman mieheni kanssa pystyn käymään syvällisiäkin keskusteluja eri aiheista, ja ennen kaikkea kumpikin nauttii toistensa seurasta. Mä halusin aikoinani ja haluan edelleen sitoutua ja perustaa perheen: Turvaa ja rakkautta.

Niin ja joku kysyi, niin molemmille olisi tämä ensimmäinen lapsi toiveissa. :)

Yhteistyössä