Sovittiin miehen kanssa erosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
jaksamisia,eiköhän se elämä sit iloksi muutu kun pääsee oman elämän alkuun :hug:
Kiitos, uskon ainakin niin. Tietty rankkaa tulee oleen, kun tietää, ettei niin vaan voikkaan lähtee kävelylenkeille tms.

Mutta sillon voi sitäkin enemmän, kun mies ottaa lapset. Voi sitä riemua ja toisaalta haikeutta, kun on yksin kämpässä ja miettii, mitä tekis. :whistle:

varmasti aika rankkaa on aluksi,mutta eiköhän se siitä.ja paranee vaan kun oppii oikein kunnolla oleen yksinään ja ittensä kans,ja vastaa kaikesta vaan itelleen ja lapsilleen..

Ihan samaa meinasin sanoa.
Helpolla ei varmasti pääse, mutta ajan myötä kaikki asiat loksahtelee kohdilleen. Ja sulla jää voimia riitelyn sijasta moneen muuhun asiaan. Pitää vaan yrittää olla sitkeä ja kärsivällinen. :hug: viel kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
jaksamisia,eiköhän se elämä sit iloksi muutu kun pääsee oman elämän alkuun :hug:
Kiitos, uskon ainakin niin. Tietty rankkaa tulee oleen, kun tietää, ettei niin vaan voikkaan lähtee kävelylenkeille tms.

Mutta sillon voi sitäkin enemmän, kun mies ottaa lapset. Voi sitä riemua ja toisaalta haikeutta, kun on yksin kämpässä ja miettii, mitä tekis. :whistle:

varmasti aika rankkaa on aluksi,mutta eiköhän se siitä.ja paranee vaan kun oppii oikein kunnolla oleen yksinään ja ittensä kans,ja vastaa kaikesta vaan itelleen ja lapsilleen..

Ihan samaa meinasin sanoa.
Helpolla ei varmasti pääse, mutta ajan myötä kaikki asiat loksahtelee kohdilleen. Ja sulla jää voimia riitelyn sijasta moneen muuhun asiaan. Pitää vaan yrittää olla sitkeä ja kärsivällinen. :hug: viel kerran.

Kiitos paljon. :ashamed: :hug:
Niin, toivon, että mun masennuskin helpottaa sen myötä, että tulee kunnon päivärytmi ja stressittömämpi ilmapiiri. Toivottavasti jaksan lasten kanssa vielä työpäivien jälkeen. Luulen ainakin. Masennuslääkkeet ei mulle sopinut. No, oon kokeillu yhtä, jota pystyin ottaan 2 kertaa ja olin ihan kauhuissani sivuivaikutuksista (tärinä, pilvessä olo, silmien seisominen päässä, kuristuksen tunne kurkussa, väsymys ja kaikki muutkin mitä oli pakkausselosteessa mainittu).

Kun elämä selkeytyy, on varmasti paljon helpompaa. :)

Yhteistyössä