M
mammax2 jo
Vieras
39+0 ja aivastaessa lorahti housuun jotain märkää. Tuli pikkareista läpi ja vähän kasteli tuoliakin. Ei haise pissalle mutta ei oikeastaan millekään muullekaan. Valkovuotoa se ei ole koska se on täysin väritöntä ja koostumus on eri. Vaikka vvuoto onkin ollut vetisempää, niin se on kuitenkin ollut sellaista valkoista ja kiinteämpää.
Mä en jaksa uskoa et olisi lapsivettä. Mitään oireita, supistuksia, paineentunnetta, menkkakipua tms ei ole. Eikä muuten tunnu mitään valuvan tai lorhatelevan. Jotenkin sekin et sitä tuli samalla kun aivastin, viittaa mun mielestä siihen että pissaa se vaan oli.
Eikö niin? Millään en nyt voisi synnyttää tai edes näytillä käydä. Ei vaan sovi nyt aikatauluun
Mä en jaksa uskoa et olisi lapsivettä. Mitään oireita, supistuksia, paineentunnetta, menkkakipua tms ei ole. Eikä muuten tunnu mitään valuvan tai lorhatelevan. Jotenkin sekin et sitä tuli samalla kun aivastin, viittaa mun mielestä siihen että pissaa se vaan oli.
Eikö niin? Millään en nyt voisi synnyttää tai edes näytillä käydä. Ei vaan sovi nyt aikatauluun