T
"turha"
Vieras
Missä vaiheessa koti ei ole enää normaalin sotkuinen, vaan liian sotkuinen? Meillä on van yksi lapsi, mutta on niin vilkas ja juuri oppinut kävelemään.. Kun se on hereillä, sen perässä saa juosta koko ajan. Tiskaan kerran päivässä illalla kun lapsi on nukkumassa, mutta päivisin altaisiin kerääntyy hirveät pinot astioita. Heti kun on imuroitu, lattialla onkin leivänmuruja tai jotain sanomalehtisilppua tms. Tuntuu että joka päivä saisi siivota ja siltikin täällä on sotkuista! Keittiö on aina pahin. Pyykit olen viikannut ties kuinka monta kertaa , kun en oo niitä makkariin viitinyt viedä lapsen nukkuessa päiväuniaan (sillon on järkevintä viikata niitä). Niinpä lapsi on kerennyt heti vetää kaikki pyykit sekaisin taas heti kun silmä vähän välttää.
No joo.. Ahistaa tämä sotkuisuus. Tunnen itseni huonoksi äidiksi kun en vaan kerkee aina kaikkea. Ja ennen kun joku tulee sanomaan että mene siivoon äläkä istu koneella, niin nyt en rehellisesti sanottuna jaksa tehdä mitään, vaan tahdon levätä hetken kun lapsikin nukkuu, sillä olen valvonut melkeen koko yön.
No joo.. Ahistaa tämä sotkuisuus. Tunnen itseni huonoksi äidiksi kun en vaan kerkee aina kaikkea. Ja ennen kun joku tulee sanomaan että mene siivoon äläkä istu koneella, niin nyt en rehellisesti sanottuna jaksa tehdä mitään, vaan tahdon levätä hetken kun lapsikin nukkuu, sillä olen valvonut melkeen koko yön.