"Sotanorsuja" valmiina elämäntapamuutokseen?

No niin, olisi taas porukkaa haussa meidän "Sotanorsut"-ryhmäämme.

Meillä on ollut nyt ehkä kolmen kuukauden ajan käynnissä muutamien ihmisten kanssa painonpudotus-/elämäntapamuutosprojekti. Haluaisimme kuitenkin lisää porukkaa keskuutemme!

Eli jos sinulla on innokkuttaa ja ainakin jonkun verran ylipainoa tai liikakiloja niin olet enemmän kuin tervetullut joukkoomme.

Meillä on siis Facebookissa salattu yhteisö jossa keskustellaan ja ilmoitetaan edistymisestä.

Jos olet innokas, niin lähetä minulle toki yksityisviestiä.

Karma kiittää!
 
  • Tykkää
Reactions: Kotilohikäärme
Huomenta kaikille! Tänään on taas uusi päivä ja parempi motivaatio, vai mitä?

Huomenna olisi meidän Sotanorsujen punnituspäivä, nimittäin se on maanantai se päivä! :)

Tervetuloa siis mukaan vain!
 
Totaali tosikko
Mikä on sotanorsu? Ja miksi ylipainoista ihmistä moisella nimikkeellä kutsutaan? Norsu on luonnostaan kookas ja massiivinen eläin. Kunnioitettava ja upea eläin. Mielestäni sotanorsu on hieman halveeraava ilmaus nimenomaan norsuja kohtaan, jos ei ylipainoista ihmistäkin kohtaan..
 
voih
[QUOTE="vieras";25113226]no ehkä noin herkälle se ryhmän tuki tekisi hyvää! ja eiköhän 75kg näytä aika erilaiselta 150 senttisellä kuin vaikka 180-senttisellä.[/QUOTE]

Voi miten hieno analyysi sulla.... Ihan olen ryhmässä aikanani pudottanut yli 25kg, valitettavasti raskauden toivat kilot takas. Mä en usko, että nettivittuilu tai edes piilovittuilu tekee kenellekään hyvää.
 
Mikä on sotanorsu? Ja miksi ylipainoista ihmistä moisella nimikkeellä kutsutaan? Norsu on luonnostaan kookas ja massiivinen eläin. Kunnioitettava ja upea eläin. Mielestäni sotanorsu on hieman halveeraava ilmaus nimenomaan norsuja kohtaan, jos ei ylipainoista ihmistäkin kohtaan..
Olisi vissiin aloitusviestiin pitänyt lisätä

Huom! Ei huumorintajuttomille.

No tulipahan nyt sanottua ;)
 
Samaa tuossa naureskelin, jos oisit 75kilonen, niin nouhätä =)
Siitä faktasta ei pääse mihinkään, että esim mitoilla 160/75 kyseessä olisi melkein jo merkittävä lihavuus, eli bmi lähenee sitä 30:tä.

Kyllä siinä vaiheessa elämäntapamuutos tekisi hyvää (vaikka kaikki eivät ehkä näin koe, vaan ajattelee tuon olevan "normaalia").
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä