Ä
ärsyyntyny
Vieras
Kävin sossussa tänään, oma virkailija oli varattu niin menin sit toisen luokse. Tämä toinen meni mun virkailijan ovelle ja sanoi "ootko varattu", kuulin vastauksen "joo, on asiakas, mutta mitäs asiaa", no sit tämä toinen virkailija sanoi "eiku täällä olis tämä sun alueeseen kuuluva toimeentulotuen hakija, meikäläisen maija, sillä olis muutama kysymys" ja tämän jälkeen sossu tuli vaihtamaan muutaman sanan mun luokse.
Mutta pointti on se, että saako ne tuolleen möläyttää mun nimen toisen asiakkaan kuullen? Tiedä vaikka se toinen asiakas (jota en nähnyt) olis ollut mun tuttu niin nyt se sai tietää, että mä käyn sossussa hakemassa toimeentulotukea... enkä tod. halua kenenkään tietävän tästä huonosta rahatilanteestani.
Mutta pointti on se, että saako ne tuolleen möläyttää mun nimen toisen asiakkaan kuullen? Tiedä vaikka se toinen asiakas (jota en nähnyt) olis ollut mun tuttu niin nyt se sai tietää, että mä käyn sossussa hakemassa toimeentulotukea... enkä tod. halua kenenkään tietävän tästä huonosta rahatilanteestani.