Sossun lomatuet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Mutta siis se mitä yritän sanoa, on että musta on perin kummallinen ajatus, että sossu kustantaisi vieä lomiakin. Mä ymmärrän heidän toimialakseen jonkun muun. Ja siis vaikka olisin itse ttt-asiakas, ei mulle tulisi mieleenkään mitään lomarahoja sieltä hakea. Ihan siis tuon takia.

No ei ne ny varmaan koko lomaa maksaisi. Kuvittelisin että voisivat avustusta antaa esim.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Kiva maksaa pummien lomat =)

No tiiätkö että mekin maksamme ja ollaan maksettu veroja myöskin.

Tuskin tuut maksamaan 48% veroja joten nauti nyt vaan

No toivottavasti sullekkin joskus kolahtais ja näkisit myös elämän muutkin puolet! Kun elämä ei aina mene niinku on suunnitellut! HUOH Mä maksan muuten työkkärirahoista enemmän veroa kuin työssä ollessani.

Työkkärirahoista maksetut verot eivät paljon yhteiskuntaa hyödytä. Lopputulos olisi kuitenkin sama jos tuet olisivat verottomia mutta niitä maksettaisiin vaan vähemmän.

No mutta olempa nyt kuitenkin työssäollessani maksanut veroja monia vuosia. Valittakaa siitä että suomi antaa rahaa johki kreikkaan ja mihi ne rahatki siel sit meni!

Minä olen kuullut että vähävaraisille annetaan ns.virkistystoimintaan avustusta.
itsekkin innoissani odottelen mitähän apua tälle kesälle saisi.toiveissa reissu lomakohteeseen muksujen kanssa.

Yhteistyössä