Sossun kanssa asioiminen on näköjään kovin hankalaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Ei oo tarvinnu koskaan asioida, mutta nyt pakkotilanne, että pääsen muuttamaan. Vuokranantaja vaatii takuuvuokran maksua ja jo enskuun vuokran maksua, ennenkuin kirjoittavat vuokrasopimuksen. Mutta eihän se sossulle käy, takuulapun laittavat faksilla menemään, mutta täytynee ensin olla sopimus, ennekuin maksavat vuokran. Lupasi soittaa vuokranantajalle ja sanoi, että mene vain allekirjoittamaan sopimus, että kyllä ne on häneen luottanut näissä asioissa, jos hän sanoo että maksaa. Aikaa ei antanut miulle vaan sanoi, että toimita hänelle sitten se vuokrasopimus vaikka postilaatikkoon, niin hän ottaa siintä sitten kopion. No milloinkohan sitten saisin sen takaisin?ja siihen samaan voi jättää sen ekakuun vuokra lapunkin. Siinä aulassa on kyllä neuvonta, että taidan sen kanssa käydä juttelemassa ja jospa hän sitten ottaa kopion ja toimittaa ne sille minun tantalle. On ollut kivinen tie hankkia ja saada asuntoa. En ainakaan helpolla ole päässyt, mutta ero on silti paras ratkasu meidän tilanteeseen.

Ei tuo minusta mitenkään hankalalta kuulosta, säästyy paljon sossuntädin aikaa hoitaa muidenkin asioita, kun ei sinulle aikaa anna vaan pyörittelee senkin ajan tehokkaasti niitä sinun papereitasi.
Tuskinpa sinäkään mitään vuokria menisit makselemaan ilman sopimuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Taas joku luuseri kitisee, joka on itse sössinyt luottotietonsa! Niin makaa, kun petaa :headwall:

entä jos tullut ero ja tämä kirjoittaja ollut kotona ja ei ole säästössä rahaa, joten pakko turvautua takuuvuokrassa kaupungin apuun, eikö tällaistä tule mieleen??? jo on kummaa porukkaa taas täällä

Kyllähän tuo kuulostaa ihan helpolta, viet vaan se lapun sinne ja saat sen sitten takaisin postissa

miksi pitää sossulla vuokransa maksattaa?

en maksata sinne mitään, itse hän niin sanoi, että ei ole minulla varaa eka vuokraan. Olen kotihoidontuella ja sitä ei paljoa tule, kun se lasketaan toistaseksi exmiehen mukaan, ennenkuin pääsen muuttamaan. Toivottavasti jatkossa heillä ei tarvitse asioida, haluan pärjätä omillani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en maksata sinne mitään, itse hän niin sanoi, että ei ole minulla varaa eka vuokraan. Olen kotihoidontuella ja sitä ei paljoa tule, kun se lasketaan toistaseksi exmiehen mukaan, ennenkuin pääsen muuttamaan. Toivottavasti jatkossa heillä ei tarvitse asioida, haluan pärjätä omillani.

mitä, jos vaikka menisit töihin?

kylläpä on empaattista porukkaa täällä tänään|O |O |O
joskus se vaan on niin, että rahat on sen verran tiukoilla, ettei kovin monella olis varaa maksaa paria vuokraa vielä ylimääräistä.
niin oli mulla ainakin joskus vaikka olin oikeissa TÖISSÄ. ja toi sossun apu onkin apua uuteen alkuun!

Muista ap, että suunta on ylöspäin:)

Nuo vittuilevat on vaan ite jotain kultalusikkasuussasyntyneitämistäänmitääntietämättömiä joten eipä kannata välittää, tottakai haet sossusta apua jotta pääset muuttamaan ja saat asunnon ja asias kuntoon! Kyllä sieltä turhempaankin rahaa haetaan, joten tuo nyt on pientä, ja todellakin joskus se asioiminen siellä voi olla erittäin hankalaa ja joskus sieltä ei tunnu apua heruvan vaikka kuinka ois akuuttia tarvetta mutta joskus taas asiat sujuu joustavasti ja on mukavat tädit, joten jaksamisia sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mitä, jos vaikka menisit töihin?
Voih, taas joku sossun vakkariasiakas täällä pelkää, että toisten rahan saaminen on pois hänen omista tuistaan... :ashamed:
Älä pelkää, ei ne sun tuista sitä vuokraa maksa.

Yhteistyössä