Sosionomit huomio!! Kiinnostavia urapolkuja kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uutta kohti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uutta kohti?

Vieras
Urakehitykseni oli valmistumisen jälkeen melko nopeaa ja suotuisaa, ja olen tehnyt erilaisia esimies- ja johtotason tehtäviä nyt reilu kymmenen vuotta. Ammatillinen minä kaipaa jotain uutta haastetta!

Onko joku esimerkiksi henkilöstöhallinnon tehtävissä/kehitystyössä/puhtaasti papereja pyörittämässä? Miten päädyit nykyiseen paikkaasi? Millaisena sen koet ja mitä työsi sisältää? Palkkaus?

Muutkin sosionomit toki saavat kirjoitella urapolkujaan, mutta itseäni kiinnostaa eniten se, mihin kaikkeen tämä koulutus voisi venyä. Oma lehmä siis ojassa :)

Lisään vielä, että erilaisia lisäkoulutuksia toki saa olla käynyt, niitä minullakin on. Toivoisin kuitenkin, että olisitte työllistyneet nimenomaan sosionomina näihin keskustelussa oleviin töihin!

Ainakin se voi venyä perhetukikeskuksiin yms. Omista työkavereista 80% sosionomeja lasun kentällä. Huippuja tyyppejä ja minusta olisi sääli jos sosionomin vahvuudet ei pääse oikeuksiin, eli ne menisi paperihommiin.

Ainakin se voi venyä perhetukikeskuksiin yms. Omista työkavereista 80% sosionomeja lasun kentällä. Huippuja tyyppejä ja minusta olisi sääli jos sosionomin vahvuudet ei pääse oikeuksiin, eli ne menisi paperihommiin.

Aikansa kutakin. Erilaisissa elämäntilanteissa eri tyyppiset hommat voivat olla toimivampia. 35-vuotiaanan itse elän sen verran vauhdikasta perhe-elämää muutaman lapsen kanssa, että rauhallinen paperinpyöritys tai ihan puhtaasti asiantuntijatyö voisi olla välillä oikein mukavaa hektisen laitoksen johtamisen sijaista :)

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä