Sorry mulla heti aamusta monta aloitusta sisustamisesta =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Mutta aloiteaan uusi juttu silti =) Mitä mieltä olette pitääkö asunnon olla samaa sävyä ja sointuva vai voiko esim; eteinen olla erivärinen,ja käytävä,olohuone ja keittiö ja makkarit?Tuleeko liian seka sotkuista vai onko kukin huone kiva omanlaisena?

Edellisessä talossa oli sillai et jokainen huone oli oma kokonaisuus, tällä kertaa oon enemmän ajatellut koko kerroksen yhteneväistä sisustusta, pieniä poikkeuksia toki on, erityisesti lastenhuoneissa.
Esim. alakerta on pääosin harmaa-valkoinen + punasta, yläkerta beigeä, ruskeaa ja punasta.

Se riippuu ihan asujista :)
Mulla on oma koti eri väreillä laitettu joka huone,ihan tarkoituksella. Mut asiakastöissä ja mä katson talon linjaa ja jokaisen omia fiiliksiä.

Niin kannattaa tehdä kun tuntuu hyvältä :)

Juu meilläkin lastenhuoneet ovat omanaan ja lasten näköisiä,mutta sitten mietin että kun meillä on käytävää ja sen varrella sitten makkareita ja sitten yhtenäinen keittiö+olohuone systeemi niin mietin että pitäkö sitä vähän suunnitella sen mukaan että ne nyt ainakin olisi samaa sävyä..Meillä on talo yhdessä tasossa niin ei voi taas miettiä että joka kerros olisi erilainen.Hitsi kun on vaikeeta.