Sormusten jäljet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ero

Vieras
Kun noista kihla- ja vihkisormuksista on tullut nimettömään tuollainen "kuluma", niin kauanko kestää ettei siinä enää näy sormusten paikkaa....

Mietin myös näitä, sormukset-taskuun-ja-baariin-tyyppejä. Onko niillä niin väljä sormus, ettei sormessa ole sitä painaumaa?

Kyllä menneestä ja eletystä jää meihin jäljet vaikka sormuksen jäljen pois saiskin.Rehellisyydellä tulee onnellisemmaksi ja pääsee pidemmälle....25 vuoden jälkeen tuntuu että vaikka olen ollut vuodenkin ilman sormuksia jäljet on "luussa" asti ja ainakin :heart: ssä .

Minä en ole sormukset taskuun ja baariin-ihmisiä, jos haluan mennä baariin pokaamaan jonkun niin voin tehdä sen vihkisormuksen kerakin.. Tosin mulla ei ole pienintäkään painaumaa kun en pidä sormuksia kuin juhlatilanteissa, töissä en voi pitää ja kotosalla en viihdy sormusten kanssa. Ehkä nuo kuvaamasi ihmisetkin ottavat kotona aina sormusta pois eli sormi on tottunut siihen. Sinun sormesi kai on tottunut ikuiseen sormuksen pitämiseen ja siksi omaa painaumajäljet.

Riippuu kaiketi siitä, mihin vuodenaikaan ne sormukset nakkaa mäelle. Jos kesäaikaan, niin rusketusraja näkyy varmaan pidempään kun talvella. Ja toisaalta miten kauan ne sormukset on siinä olleet ja onko ne sopivat, liian suuret vai vähän pienet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkohan teillä ihan oikean kokoiset sormukset, itsellä ei näy mitään jälkiä, paitsi kesällä rusketuksen myötä vaaleat raidat.

Sama juttu, vaikka monta vuotta on jo sormus ollut enkä juuri koskaan ota pois! :o