sormus juuttui sormeen...

  • Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
uskallankohan siis ootella aamua nuo sormukset sormessa....
Ole vaan, mutta kätesi voidaan joutua katkaisemaan kuolion vuoksi. Tee valintasi käsi vai sormus, valinta on sun ja nyt lopetat ruikuttamisen, jooko.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
uskallankohan siis ootella aamua nuo sormukset sormessa....
Ole vaan, mutta kätesi voidaan joutua katkaisemaan kuolion vuoksi. Tee valintasi käsi vai sormus, valinta on sun ja nyt lopetat ruikuttamisen, jooko.
Käytin vuoden sormuksia niin, että ne eivät lähteneet, kuin kylmällä vedellä ja rasvalla kikkailemalla pois. Ei ole kuoliota sormissa. Joten älä majuri keuhkoo.
 
ap
Eipä lähe vieläkään, vaikka turvotus vähä yön aikana laskikin. Joutuuko muka lähtee katkasuttaa... Vai annako vaan olla ja katkasutan vasta ku on pakko ottaa poies. Sormi kun ei näytä kärsivän.
 
Marilii
Mulla kävi kesällä sama juttu. Ukkeli leikko sivuleikkureilla poikki, kun sormi muuttui jo siniseksi ja tunnottomaksi. Se katkaisu vasta sattuikin....luultavasti mieheen vielä enemmän, kun joutui mua satuttamaan.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1451287
 
"heidi"
Jos sormus on liian tiukka tai tuntuu tiukalta , käytä voita ja vanupuikkoa. levitä voi ja sen jälkeen laita topsy-puikko sormuksen alta. Levitä voita topsy-puikon avulla koko sormuksen mitalta ja happily forever <3
 

Yhteistyössä