Sormi peppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla sauva jossa , anaali kiihoitin .En ole käyttänyt kovinkaan usein , ei tunnu minun itsetyydytys tarpeisiini.
Anaali yhdynnässä minua harmittaa, kun mies laukeaa suoleen se, että muutama seuraava päivä inhoittavaa vuotoa .

Alkuperäinen kirjoittaja HannaHe:
SariTe:lle: Onko miehelläsi sitten sopiva kalu, että pystyttte harrastamaan anaaliyhdyntää kunnolla? Että ei ole liian iso?

Sanoisin että on , ainakin minun mielestäni. Hänellä aika pitkä mutta ohut kalu. Ei se siitä johdu.

Se onkin varmaan optimaalinen, ohut, mutta pitkä. Tuntuu varmaan hyvältä pyllyssä! Mmm, eikö? Paksu taas on pahan tuntuinen...

Kuten kirjoitin en voi sanoa nauttivani, mutta muutaman kerran kokeillut. Mitään paksua jättiä en antaisi työntääkkään.

Mene keittiön välinelaatikolle ja ala tutkia, mikä olisi sopivankokoinen. : ) Tai jääkaapille - porkkana kondomissa. Tai hiusharjan pää... Mielikuvitusta. Muista pestä hyvin jos aiot palauttaa alkup. käyttöön.

Moikka Hanna! Ne porkkanat ja hiusharjat rupesi arveluttamaan, joten kävin hankkimassa ihan sitä varten tehdyn tavaran. Aika jännä! Antoi kyllä lisämaustetta puuhasteluun :)

Ja ne molemmat sisällä yhtä aikaa, taitaa tulla ihanan täysin olo vaikka selällään maaten ja itseään painaen alustaa vasten, voin kuvitella. Ja sormet mukaan. Jesus Christ....

http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=802

Katsokaa linkki. En tiedä, onko hullumpaa olemassa, onko totta vai tarua.... Sovitella myyjän kanssa ja ottaa EHKÄ kakkimisen ajaksi pois. Hyvä jysäys.

http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=802

Katsokaa linkki. En tiedä, onko hullumpaa olemassa, onko totta vai tarua.... Sovitella myyjän kanssa ja ottaa EHKÄ kakkimisen ajaksi pois. Hyvä jysäys.

olipa aivan kaheli ketju.

meillä oikeasti tehdään niin, että takaa naidessa laitan rouvalle sellaisen normitapin (halkaisija ehkä 1,5 senttiä) pyllyyn ja kun samalla rouva täristää dildolla etupuolelta, niin taivaat räjäyttävä orkku on hänelle taattu, orkun tullessa vielä vähän liikutan tappia edestakaisin, niin rouva tuskin ehtii tulla tajuihinsa ennenkuin minäkin olen jo valmis.

[
meillä oikeasti tehdään niin, että takaa naidessa laitan rouvalle sellaisen normitapin (halkaisija ehkä 1,5 senttiä) pyllyyn ja kun samalla rouva täristää dildolla etupuolelta, niin taivaat räjäyttävä orkku on hänelle taattu, orkun tullessa vielä vähän liikutan tappia edestakaisin, niin rouva tuskin ehtii tulla tajuihinsa ennenkuin minäkin olen jo valmis.[/quote]

siis näihin pyllyleikkeihinhän liittyy se kuvio, että silloin nainen voi kuvitella saavansa kahta miestä yhtäaikaa ja sehän on se, joka pankin räjäyttää, ei niinkään se ruppureiän fyysinen ärsytys.

Yhteistyössä