Alkuperäinen kirjoittaja miten väännätte?:
Minäkin haluan yhdyntäorgasmeja!
No tota. Hmm. Ekaksi pitäisi löytää alavatsalihakset. Mä saan aina orgasmin esimerkiksi tehdessäni sellaista jalkojen ylösnostamista jossa roikutaan puolapuissa ja nostetaan polvia 90 asteen kulmaan.
Jos ei ole puolapuita, voi kokeilla tehdä vatsalihasliikkeitä lattialla niin että jalat ovat suorina yhdessä ylös nostettuina noin 45 asteen kulmassa. Niitä voi yrittää myös liikuttaa ylös ja alas. Tai pitää toista 90 asteen kulmassa ja toista alempana. Tai saksata jalkoja ja liikutta niitä samalla ylös ja alas.
Tai voi nojata seinään tai puolapuihin lattialla istuen niin että pylly on muutama kymmenen senttiä seinästä, pitää jostain pään yläpuolelta kiinni käsillä ja nostaa jalat ylös lattiasta ja tehdä haara-perusliikettä.
Jos on heikot alavatsalihakset, niin ei ehkä jaksa tehdä orgasmiin asti.
Kun on päässyt orgasmiin ja oivaltanut mitkä lihakset sen aiheuttavat, voi vähitellen treenata orgasmia eri asennoissa, klitorista samalla ärsyttäen, ja myös miten samoilla lihaksilla saa lantion liikkeelle.
Samat lihakset muuten tuottavat myös pumppaavaa liikettä emättimeen, joten se voi myös miehestä tuntua aika kivalta
Ja nää siis vain mun omia ohjeitani, miten itse olen tämän lihasorgasmin oivaltanut.