Sori, seksiaihe, mutta yrittäkää kestää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yrittää ymmärtää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Ira:
Joskus oon miettinyt että ehkä naisilla on vaan heikot lihakset? Kyllä mun pitää ainakin ihan vääntää yhdynnässä ja liikkua ja pistää vatsalihakset koville että saan. Jos makaan vaan kuin lahna niin eihän siitä mitään tule.
Tässä on varmasti ainakin osatotuus.

No jaaaa, itsellä kyllä lihakset ihan kunnossa (treenattu on ;)), mutta kun ei saa niin ei saa :(

Ei osu minuunkaan. Lihakseni on ammattini vuoksi loistokunnossa... Olen PT. Ja lahnana en edes kykenisi olemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja miten väännätte?:
Minäkin haluan yhdyntäorgasmeja!
No tota. Hmm. Ekaksi pitäisi löytää alavatsalihakset. Mä saan aina orgasmin esimerkiksi tehdessäni sellaista jalkojen ylösnostamista jossa roikutaan puolapuissa ja nostetaan polvia 90 asteen kulmaan.

Jos ei ole puolapuita, voi kokeilla tehdä vatsalihasliikkeitä lattialla niin että jalat ovat suorina yhdessä ylös nostettuina noin 45 asteen kulmassa. Niitä voi yrittää myös liikuttaa ylös ja alas. Tai pitää toista 90 asteen kulmassa ja toista alempana. Tai saksata jalkoja ja liikutta niitä samalla ylös ja alas.

Tai voi nojata seinään tai puolapuihin lattialla istuen niin että pylly on muutama kymmenen senttiä seinästä, pitää jostain pään yläpuolelta kiinni käsillä ja nostaa jalat ylös lattiasta ja tehdä haara-perusliikettä.

Jos on heikot alavatsalihakset, niin ei ehkä jaksa tehdä orgasmiin asti.

Kun on päässyt orgasmiin ja oivaltanut mitkä lihakset sen aiheuttavat, voi vähitellen treenata orgasmia eri asennoissa, klitorista samalla ärsyttäen, ja myös miten samoilla lihaksilla saa lantion liikkeelle.

Samat lihakset muuten tuottavat myös pumppaavaa liikettä emättimeen, joten se voi myös miehestä tuntua aika kivalta ;)

Ja nää siis vain mun omia ohjeitani, miten itse olen tämän lihasorgasmin oivaltanut.

Ahaa, jumppaaminen voi olla siis kivaa:) Pitääpä ruveta treenailemaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ei oo:
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Joskus oon miettinyt että ehkä naisilla on vaan heikot lihakset? Kyllä mun pitää ainakin ihan vääntää yhdynnässä ja liikkua ja pistää vatsalihakset koville että saan. Jos makaan vaan kuin lahna niin eihän siitä mitään tule.
Tässä on varmasti ainakin osatotuus.

No jaaaa, itsellä kyllä lihakset ihan kunnossa (treenattu on ;)), mutta kun ei saa niin ei saa :(

Ei osu minuunkaan. Lihakseni on ammattini vuoksi loistokunnossa... Olen PT. Ja lahnana en edes kykenisi olemaan...

Mun lihakset ei ole täysin kunnossa mutta ei vaikuta mitenkään orgasmin saamiseen.

Minunkaan lihakset eivät ole kunnossa. En ole raskauksien jälkeen jaksanut/välittänyt pahemmin treenailla. Repesin III-asteelle esikoisesta.
Römpsä on aika löysä ja repaleinen, mutta niin vaan laukean.
Yhdyntäorkut on vain parantuneet repeämisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Yrittää ymmärtää:
Aika jännää että jotkut naiset eivät saa ollenkaan orgasmia.

Mä en voi mitään sille, mutta tämä tuntuu vähän loukkaavalta. :(

Mä saan orkun todella helposti, mutta koskaan en ole yhdenkään miehen kanssa saanut. En suuseksissä, sormettamalla enkä yhdynnässä. Nykyisen miehen kanssa tuntuu oikein hyvältä, mutta en laukea.

Alkuperäinen kirjoittaja Canth:
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittää ymmärtää:
Aika jännää että jotkut naiset eivät saa ollenkaan orgasmia.

Mä en voi mitään sille, mutta tämä tuntuu vähän loukkaavalta. :(

Mä saan orkun todella helposti, mutta koskaan en ole yhdenkään miehen kanssa saanut. En suuseksissä, sormettamalla enkä yhdynnässä. Nykyisen miehen kanssa tuntuu oikein hyvältä, mutta en laukea.

Kaikkia ei voi miellyttää! Anteeksi!

Yhteistyössä