sori nyt pakko sanoa tosta nosto ketjusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
että kyllä se on niiiiiiin turha ettei toista voi olla..sitten täällä joukolla porukka manaa ettei vois turhia viestejä poistaa/vanhoja viestejä että olis enempi kapasiteettiä toimia tän palstan siis!! ja että mikä palstan on kun tökkii?? niin mikähän!!!!!!!
:headwall: :headwall: :headwall:

eiks toi nyt kerta kaikkiaan ole ihan turha....

niin ja tän viestinki voi varmaan poistaa jopa ennen tota nosto ketjua...niin turha se on :whistle: ;)

Juu, ihan turhahan se on mutta niin on moni muukin aloitus tällä palstalla. Ainakin mun omat aloitukset on suurimmaksi osaksi turhia, mutta onneksi ne eivätkään kerää peräänsä tuollaista vastausten tulvaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:54 Tallu kirjoitti:
Juu, ihan turhahan se on mutta niin on moni muukin aloitus tällä palstalla. Ainakin mun omat aloitukset on suurimmaksi osaksi turhia, mutta onneksi ne eivätkään kerää peräänsä tuollaista vastausten tulvaa.

peesaan kympin edestä. ja mun aloituksiin ei ees välillä kukaa vastaakkaan mut eipä haittaa

no on se hyvä että en ole ainoa jota toi häirittee...

mun puolesta ylläpito voi poistaa myös sellaset viestit mitkä olis vaikka kolmen kuukauden vanhoja joihin ei ole vastattu ollenkaan...näin sais hiukan aikaa ap:n nostaa jos on kysymys luontonen aihe ja sit aikaa nähdä tuliko vastauksia...vaikka jo aiemminki...

mutta ymmärrän kyllä tavallaan noita jotka tota nostelee...onhan se hyvä että johonki vastataan mutta olis edes joku asia mitä siinä käsitellään mutta ei!!!

no ehkä se ton uudistuksen myötä mistä luin yksi päivä niin häviää ;)

Yhteistyössä