sori muuten se eilinen alotus...olikin ihan huhua vaan! ite otin niin tosissani : C

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
otti vaan koville sillon kuulla että muka niitä lapsia olis kuollu mut kyllä silläkin joka sen alun perin on jollekkin kertonu on ihme vika päässä!
en kyl ihan heti ymmärrä terveiden ihmisten kieroutunutta mieltä kertoa tollasta kellekkään totena!(aamulehdessähän oli etei kuolleita ole..)

oli siis ihan hyvä että modet poistivat sen eilen vaikka taisin jopa hiukan suutahtaa kun ajattelin tuon tarinan todeksi....

häivyn taas jonnekkin takavasemmalle häpeämään : C
 
:hug: Ymmärrän kyllä, että laitoit koska olit aidosti hätääntynyt ja huolissasi asiasta. Tällaisissa tapauksissa huhut vain leviävät niin nopeasti, että kannattaa suhtautua krtiittisesti vaikka tieto tulisi luotettavalta läheiseltä (hänkin on voinut kuulla asian luotettavalta ihmiseltä, mutta jossakin vaiheessa tieto on muuttunut esim. alun perin joku on epäillyt, että ei kai vain lapsia ole kuollut ja tiedon mennessä eteenpäin se muuttuu "totuudeksi".
 

Yhteistyössä