V
vinci
Vieras
otti vaan koville sillon kuulla että muka niitä lapsia olis kuollu mut kyllä silläkin joka sen alun perin on jollekkin kertonu on ihme vika päässä!
en kyl ihan heti ymmärrä terveiden ihmisten kieroutunutta mieltä kertoa tollasta kellekkään totena!(aamulehdessähän oli etei kuolleita ole..)
oli siis ihan hyvä että modet poistivat sen eilen vaikka taisin jopa hiukan suutahtaa kun ajattelin tuon tarinan todeksi....
häivyn taas jonnekkin takavasemmalle häpeämään : C
en kyl ihan heti ymmärrä terveiden ihmisten kieroutunutta mieltä kertoa tollasta kellekkään totena!(aamulehdessähän oli etei kuolleita ole..)
oli siis ihan hyvä että modet poistivat sen eilen vaikka taisin jopa hiukan suutahtaa kun ajattelin tuon tarinan todeksi....
häivyn taas jonnekkin takavasemmalle häpeämään : C