Sori mut mua ällöttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Siis kun täällä käy tollasia ällöjä puutteessa olevia äijiä ettimässä itelleen seuraa. Siis TÄLLÄ PALSTALLA :x Jotenkin ajattelis että ne pysyis jossain suomi24 mutta kai täältä sit löytyy kicksejä vaikkapa raskaana olevista kiihottuville tai mile lie pedoille :ashamed:

Yäk yäk yäk, mua vaan ällöttää kamalasti ajatus että sotketaan tänne palstalle tollaset metsästykset.. Sori!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
No täällä on aika paljon palstalaisia jotka eivät ole raskaana :whistle: Ja löytyy hyvännäköisiä naisia :whistle: Ei se nyt niin vakavaa ole!

Joo ihan omassa päässä se vika on, tiedän. Ite vaan asennoidun jotenkin niin että tää on sellanen "perhepalsta" jossa on perheellisiä ihmisiä, joko lasta yrittäviä (yleensä ) pareja tai sellaisia joilla on jo lapsia. Sit kun joku tulee heittään jotain pikkutuhmaa läppää tonne ketjuihin niin se on niinkun joku kännikala heittelis välikommentteja ristiäiskirkon ovelta... En tiiä, mie oon tylsä.

Ja sit kun on noita ketjuja joissa äidit laittaa pikkulastensa kuvia (unisia, söpöjä lapsia vähissä vaatteissa) niin tulee mieleen että millasille pedofiileille noitakin kuvia menee, siis kun kaikenlaisia löytyy tätäkin palstaa lukemasta. En itse laita siksi mitään tänne.

Yhteistyössä