Soramonttu prinsessat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä katsoin eikä ollut ihan mun juttu, mut tosi-tv:nä mun mielestä sieltä paremmasta päästä. Ihan hyvin tehty ja sympaattisen oloisia ihmisiä.

Se vaan särähti silmään kun huudettiin kauheasti kun pikkulapsi oli vieressä rattaissa, mut ehkä kaikki ei oo niin säikkyjä kuin mä :)

Ei lienee juurikaan katsojia kun ei keskustella tästä. Mutta itse en tykkää ohjelmasta. Liikaa kiroilua ja tuntuu että ne likat on pakotettu ajamaan. Kumpikaan ei oikein osaa eikä uskalla, isä noituu ja haukkuu alituiseen.

Ajattelin että katsoisin pojan kanssa kun tykkää kaikista autojutuista. Mut kiroilun takia piti laittaa pois ja nyt jos näkyy eds mainos niin poika toteaa että pannaan pois tää kiroileva isä =)

Vaikutti juntilta menolta kun pienen pätkän katsoin jotain alkujaksoa. Sen miehen asenne, joka siinä äkseerasi koko ajan heikkohermoisena tyttärilleen kun eivät osanneet ajaa autoa, oli aika tympeää katsottavaa. Enpä minä mitään autoista muutenkaan tajua, joten aiheena soramontturalli ei siten sykähdytä, tai ylipäätään mikään ralli/autonrassausmeininki...

Viimeksi muokattu:
Katson:) mulla on maanantaisin wt-päivä, muutakin vastaavaa ohjelmaa tulee, siinä voi aivot kivasti laittaa narikkaan työviikon aluksi, kun näitä tosi tv-ohjelmia katsoo. erikoinen perhe,ihan viihdettä kiroilusta huolimatta. ehkä juuri siksi katson, kun on minusta tosiaan vähän semmonen wt-perhe, mutta aitojahan ne kyllä on:) ja välittävät toisistaan sen kiroilun välimaastossa, tai ainakin sille näyttää.

Katson satunnaisesti, mutta ei tuosta mitenkään älyttömästi riitä jutun juurta ja jännitystä. En tajua noita kommentteja, että lapset olisi pakotettu ajamaan, itse en ole sellaista kuvaa saanut.

Ja joo, isä voisi kyllä siistiä kieltään, mutta toisaalta ihan kiva vaihteeksi nähdä toista äärilaitaa, kun monesti näissä realitysarjoissa ihmiset yrittävät näytellä parempaa ja siivompaa kuin ovatkaan.

Voiko ihmiset olla oikeasti näin huonosti käyttäytyviä. Tässä kyllä näkee sivistyksen tason nykypäivän suomessa. Onko tämä näytelmää ?....toivottavasti.
Jos ei ole ...niin sääli näitä nuoria jotka saavat käytöskoulutusta omalta isältänsä. Vielä ihmetellään että miksi nuoret eivät osaa hyvän käytöksen perusasioita. Jatkuva tupakoiminen ohjelmassa on huonoa mainosta nuorille katsojille.
Tästä saa todella huonon kuvan jm-luokka harrastuksesta.

Juuri katson ensimmäistä kertaa. Vois se isäntä vähentää viinan juomista niin aivotoiminta ehkä hiukan paranisi. Aika perushölmön oloinen kaljan tai lonkeron lipittäjä.

Antakaa nyt kaverin olla kovis, sääliksi sitä käy, raukka parkaa.
Kiroilu ja kukkoilu on ainut, mistä ammentaa voimaa elämässään.
Meinashan se saada turpaan laivalla mesoessaan, liekö tv-ryhmä pelastanut?
Voi elämän kevät, toivottovasti omenat (tytöt) pudonnut vähän kauemmas puusta.

Yhteistyössä