Ä
äiti
Vieras
Mikä olisi sopiva seuraamus 7-vuotiaalle huonosta käytöksestä? Siis jos tekee jotain mikä on kiellettyä? Miten teillä muilla toimitaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mikä olisi sopiva seuraamus 7-vuotiaalle huonosta käytöksestä? Siis jos tekee jotain mikä on kiellettyä? Miten teillä muilla toimitaan?
Alkuperäinen kirjoittaja onego:25 punnerus =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No mielestäni se ei ole edes mikään rangaistus, jos 7 vuotias viettää seitsemän minuuttia omassa huoneessa.
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Alkuperäinen kirjoittaja onego:25 punnerus =)
Toivottavasti sie et ihan tosissas ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Alkuperäinen kirjoittaja onego:25 punnerus =)
Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Alkuperäinen kirjoittaja onego:25 punnerus =)
Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Alkuperäinen kirjoittaja onego:25 punnerus =)
Miksi?
Minustakin tuo 25 punnerrusta kuulostaa lähes nöyryytykseltä, ei rangaistukselta huonosta käytöksestä.
Tee itse 25 punnerrusta ! Kokeile onnistuuko! Miksi lapsen pitäisi semmosta tehdä? Aikuinen katsoo, kun toinen ähkii itku kurkussa voimiensa äärirajoilla, se on nöyryytys josta ei opi muuta kuin että pienempää voi kiusata ja mutsi / faija on epäoikeidenmukaisia pa*skapäitä, se luo uhmaa ja kiukkua,e ikä opeta mitään.
samaa mieltä. Todella nöyryyttävää SIMPUTUSTA!Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Alkuperäinen kirjoittaja onego:25 punnerus =)
Miksi?
Minustakin tuo 25 punnerrusta kuulostaa lähes nöyryytykseltä, ei rangaistukselta huonosta käytöksestä.
Tee itse 25 punnerrusta ! Kokeile onnistuuko! Miksi lapsen pitäisi semmosta tehdä? Aikuinen katsoo, kun toinen ähkii itku kurkussa voimiensa äärirajoilla, se on nöyryytys josta ei opi muuta kuin että pienempää voi kiusata ja mutsi / faija on epäoikeidenmukaisia pa*skapäitä, se luo uhmaa ja kiukkua,e ikä opeta mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mikä olisi sopiva seuraamus 7-vuotiaalle huonosta käytöksestä? Siis jos tekee jotain mikä on kiellettyä? Miten teillä muilla toimitaan?
Lähinnä tarkoitin jotain välitöntä seuraamusta,jos vaikka tönäisee toista tahallaan,niin ei siinä riitä että sanotaan,et ei saa töniä.
Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Alkuperäinen kirjoittaja onego:25 punnerus =)
Miksi?
Onnistuu hyvin.ja se mitä kuvailit ei ole noin.ei meillä kukaan nöyrytetä.
itse teen niitä koska se on hyvä voimistelu viha pois.
Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Alkuperäinen kirjoittaja onego:25 punnerus =)
Miksi?
Onnistuu hyvin.ja se mitä kuvailit ei ole noin.ei meillä kukaan nöyrytetä.
itse teen niitä koska se on hyvä voimistelu viha pois.
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Aikuinenkin voi miettiä tekosiaan hetken, mutta teetkö sinäkin ukkosi kanssa punnerruksia kilpaa kun pitäisi olla pahoillaan väärin tehdystä asiasta? Karrikoitu esimerkki, mutta pointti varmaan selvä.
Alkuperäinen kirjoittaja onego:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Aikuinenkin voi miettiä tekosiaan hetken, mutta teetkö sinäkin ukkosi kanssa punnerruksia kilpaa kun pitäisi olla pahoillaan väärin tehdystä asiasta? Karrikoitu esimerkki, mutta pointti varmaan selvä.
pointti selvä,kaikki lapset on eri joku tekee luunappi toinen ei mitään ja kolmas olen minä.
jokanen vanhempi tuntee oma lapsi,ei tämä ole kaikille.