Perjantaina olis parturi ja olen harkinnut vaalean tumman ruskeaa(...) pohjaa missä hunajan/toffeen värisiä raitoja? :xmas:
Sopisko sellain?
Sopisko sellain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Jaa vaikee sanoa kun en oo susta kuvaa nähny.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä haluan nähdä sun kuvan niin voin sitten kertoa.. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mmmmm...
Niin hyvin en kyllä muista, miltä näytit.
Kyl maar, miksei sopisi?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä haluan nähdä sun kuvan niin voin sitten kertoa.. :saint:
Oikeest, ainoa kuva mikä mulla on musta on mun puhelimessa, siis sellain mitä kehtaan näyttää, mahasta mulla olis, sitä olen täälläki esitellyt, kelpaako se :xmas: ?
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä haluan nähdä sun kuvan niin voin sitten kertoa.. :saint:
Oikeest, ainoa kuva mikä mulla on musta on mun puhelimessa, siis sellain mitä kehtaan näyttää, mahasta mulla olis, sitä olen täälläki esitellyt, kelpaako se :xmas: ?
Ai juu, ihan unohdin! sen mahakuvan perusteella voin sanoa että ilman muuta sopisi.![]()
![]()