sopisiko mulle ETUHIUKSET ?

• Viestiketjun aloittaja "lilla"
  • Ensimmäinen viesti
tummat hiukset
[QUOTE="lilla";23566691]mulle on aina parturit maininnu tosta pyörteestää..en vaan itse hoksaa sitä[/QUOTE]

Mulla itsellä samanmoinen pyörre ja otsatukka ei kestä otsalla, vaan jakautuu sivuille. Lisäksi etuhiuksia ei kannata leikata liian lyhyiksi, koska pyörre nostaa ne sitten takuuvarmasti ylös. Viistoon veitsellä leikattu otsis ainut mikä toiminut jotenkin...

"lilla"
[QUOTE="rihanna";23566875]Kuinka pitkät hiukset sinulla on? Hanki samanlaiset hiukset kuin Anna Abreulla oli :)[/QUOTE]

mulla on noin hartia-niska välimaastoon ulottuvat..kerroksittain leikatut..oikeesti olen vaaleahiuksinen

"vieras"
Mulla itsellä samanmoinen pyörre ja otsatukka ei kestä otsalla, vaan jakautuu sivuille. Lisäksi etuhiuksia ei kannata leikata liian lyhyiksi, koska pyörre nostaa ne sitten takuuvarmasti ylös. Viistoon veitsellä leikattu otsis ainut mikä toiminut jotenkin...
en voi kuin yhtyä tähän :D kaikki otsiskokeilut, niin suorat kuin viistotkin ovat olleet katastrofaalisia. Kun on voimakkaan pyörteen lisäksi vielä hento ja helposti rasvoittuva hiuslaatu, niin mitään tukimömmöjäkään ei voi pahemmin käyttää. Eli ei pysy ojennuksessa sitten millään.

dxdxd
Minullakin on pyörre tuossa edessä eikä tosiaan otsis toimi ei millään. Jakautuu väkisin pyörteen mukaan kahteen osaan ja millään aineilla sitä ei saa pysymään nätisti. Kampaaja sitä vielä suostutteli kokeilemaan otsatukkaa ja aika työn sai itsekin tehdä suoristusraudalla ja aineilla että sai sen edes jotenkin.. ja kotiin palatessa se oli jo jakautunut.. Eli en suosittele!

Yhteistyössä