mulle on aina parturit maininnu tosta pyörteestää..en vaan itse hoksaa sitäMutta kesteekö ne otsalla, kun on noin voimakas pyörre? Veitsellä viistoon leikatut...
Just samaa aattelin että pysyskö ne otsalla vai karkaako pyörteen mukana, varsinkin kun hiukset näyttää hirmuisen pehmeille...Mutta kesteekö ne otsalla, kun on noin voimakas pyörre? Veitsellä viistoon leikatut...
voi kiitos todella paljon..itsekin tätä miltäEiköhän tuohon päähän sopisi parhaiten paperipussi
ootpa törkee!Eiköhän tuohon päähän sopisi parhaiten paperipussi
en voi kuin yhtyä tähän kaikki otsiskokeilut, niin suorat kuin viistotkin ovat olleet katastrofaalisia. Kun on voimakkaan pyörteen lisäksi vielä hento ja helposti rasvoittuva hiuslaatu, niin mitään tukimömmöjäkään ei voi pahemmin käyttää. Eli ei pysy ojennuksessa sitten millään.Mulla itsellä samanmoinen pyörre ja otsatukka ei kestä otsalla, vaan jakautuu sivuille. Lisäksi etuhiuksia ei kannata leikata liian lyhyiksi, koska pyörre nostaa ne sitten takuuvarmasti ylös. Viistoon veitsellä leikattu otsis ainut mikä toiminut jotenkin...
ootpa itse ilkeä ja tylsä akka, en panis ja kiertäisin kaukaahah.ompa ruma akka..en panis ja kiertäisin kaukaa
Sä oot Majuri kyllä törkeistä törkein palstalainen! Luojan kiitos ei tarvitse sinua tuntea livenä.Eiköhän tuohon päähän sopisi parhaiten paperipussi