sopimaton lahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se ole elämää suurempaa. Aina eivät lahjat ole täydellisiä, ne voi myydä eteenpäin, käyttää varavaatteina tai kohteliaisuudesta pistää päälle kerran pari. Jos kerran on jo avannut suunsa ja kertonut mielipiteensä, niin eihän sille enää voi mitään, jos tulee sopimattomia lahjoja.

Kerro nyt ihmeessä mistä väristä on kyse :D

Ymmärrän tavallaan koska anoppini olisi aina roudaamassa meille kaikenlaista halvinta mahdollista rojua vaatteista huonekaluihin.Itse koitan ostaa laadukasta ja kestävää ihan ekologisistakin syistä enkä aina halvinta rojua.
Pahalla hän sitä ei tee mutta toisaalta oli syy mikä tahansa niin suoraan olen joutunut sanomaan monen monta kertaa.
Kyllä tässäkin tapauksessa sille mummolle vaan pitää puhua ihan suoraan niin että viesti menee perille.

isä ei paljoa välitä vaatteiden väristä lapsella.

mummolle on samasta asiasta puhuttu ennenkin. Viimeksi joululahjaa mummon ostaessa äiti sanoi suoraan, mitä väriä ei ikimaailmassa halua ja se on juuri tuo sama väri, eli sininen. Turkoosi menisi, mutta sininen kaikissa sävyissä ei mene.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Taitaa kyseinen äiti tehdä pienestä asiasta ison ongelman. :xmas:

Pidä paita kaapissa kunnes se on liian pieni. Sitten annat sen jollekkin lapselle jonka äiti tykkää sinisestä.

edelleen...en ole lapsen äiti, joten en voi sitä paitaa säilytellä tai antaa mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
isä ei paljoa välitä vaatteiden väristä lapsella.

mummolle on samasta asiasta puhuttu ennenkin. Viimeksi joululahjaa mummon ostaessa äiti sanoi suoraan, mitä väriä ei ikimaailmassa halua ja se on juuri tuo sama väri, eli sininen. Turkoosi menisi, mutta sininen kaikissa sävyissä ei mene.

En minäkään sinisestä erityisemmin välitä poikalapsen päällä, mutta ei YKSI sininen vaate vie elämääni. Sehän on vain vaihtelua ruskeiden, vihreiden, punaisten ja oranssien vaatteiden joukossa. Anteeksi, olen muuten ostanut kerran popilta sinistä jopa vapaaehtoisesti, vaikka muuten sivuutankin siniset hyllyt..

Pidä paita kaapissa kunnes se on liian pieni. Sitten annat sen jollekkin lapselle jonka äiti tykkää sinisestä.

edelleen...en ole lapsen äiti, joten en voi sitä paitaa säilytellä tai antaa mihinkään.

Unohtu kirjottaessa että tää oli "en minä, mutta yks mun kaveri".

Unohtu kirjottaessa että tää oli "en minä, mutta yks mun kaveri".

huoh... kuten jo ensimmäisessä viestissä kirjoitin, että lapsen äiti. Jos olisin itse kyseessä, niin olisin kirjoittanut minä. EIkä omalla lapsellani ole enää mummoja :(

Tässä taas tulee mieleen, miten oikeesti jaksetaan valittaa näin pienistä asioista... jos ilmoitat seuraavalla kerralla, ettei osta enää sun lapselle vaatteita? sillähän siitä pääsee. Pystytkö nyt jatkaan elämääsi, vai veikö yöunetkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
Tässä taas tulee mieleen, miten oikeesti jaksetaan valittaa näin pienistä asioista... jos ilmoitat seuraavalla kerralla, ettei osta enää sun lapselle vaatteita? sillähän siitä pääsee. Pystytkö nyt jatkaan elämääsi, vai veikö yöunetkin?

Ettekö te oikeesti lue noita viestejä?

Mikä kumma siinä on, että mummon pitää ostaa juuri sitä väriä jota äiti inhoaa kaikista eniten? Mikä tahansa muu väri kävisi, mutta juuri tuo ei. Ja kun ennenkin äiti sanonut mummolle, että tuota väriä ei lapselleen halua.

Kun mummo antaa väärän värisen retkun, sanokoon saaja retkua takaisin mummolle antaessaan: "Meillä ei käytetä tämän värisiä lainkaan."

Yhteistyössä