Sopiiks vanhemmille naisille tällaiset kengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu varmaan siitäkin millanen muu pukeutuminen on, eli pukeutuuko vanhojen naisten vaatteisiin tai nuorekkaasti jne...
Mutta siis jokaisen oma asia minkä tyylin kokee omakseen.

En suosittele suorapohjaisia tennareita kenellekään koska niissä ei ole jalankaarta tukevaa osaa (moni suomalainen kärsii lattajalkaisuudesta). Toiseksi kumipohjaisessa umpinaisessa tossussa jalka hikoaa. Ainoa positiivinen asia on, että tossu suojelee nuorilla nilkkoja edes vähän.

Mulla ainakin on Converset ja niillä on tosi hyvä kävellä.. ja ikää on yli 65

Mulla oli converset kasarilla.

Voisin kuvitella, että joskus tulevaisuudessa ku ei enää tarcvtse käyttää arkipäiväisin työvaatteita, mennäviipottaisin pitkässä mustassa hameessa, tiukassa poolopaidassa ja päällä vielä pitkä (jonkun muun virkkaama atai kutoma) neuletakki ja sit vaikka kirkkaanpunaiset converset.

Sekoitus jotain gudrunsjödeniä, hippiä ja muinaissuomalaista kansanpukeutumista

• Rakkaus
Reactions: m1es
Oi voi, tyypillistä suomalaista tylsää näkemystä pukeutumisesta.
Olen tehnyt ammattimallin töitä ja ehkä siksi suosin nykyään mieluummin klassista ja tylsää pukeutumista. Mielestäni pienikin korko kengässä korostaa kauniisti pohkeita ja tuo kokonaiskuvaan ryhtiä.
Valitettavan moni kärsii lattajalkaisuudesta ja se, että jalkaholvi nousee hieman laadukkaalla kengällä tukee jalkaa ja vahvistaa jalkaterän lihaksia.
Voisin kuvitella apn tossuja käytettävän jossain muotikuvauksissa mutta muuten en.

Yhteistyössä