Sopiikohan mirena kun minipillereihin ( cerasette) menee hermot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiittis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiittis"

Vieras
Olen nyt syönyt minipillereitä 4 kk ja kierto on kokoajan ollut 15 vrk niiden aloituksen jälkeen ja kierron viitenä ekana päivänä järkyttävän isoa vuotoa noin 4-5 päivää ja sitten vielä tiputteluvuotoa muutama päivä päälle. Menkat taas kun viikon on ollut vuotamatta jne. Vaikka kuinka koitan katsoa tarkkaan mitä syön on turvotukset myös aivan järkyttäviä. Ärsyttää kun ihmiset huomauttaa jatkuvasti onpa sulla pahat turvotukset (naama, kaula, sormet ja maha) juuri kun olin päässyt raskauskiloista eroon ja turvotukset oli poissa vaikka söinkin suolaisempia herkkuja. No nyt ei tarvitse edes syödä mitään suolaista kun turvottaa. Seksiäkään ei ole ollut kertaakaan tuon 4 kk aikana vaikka meillä olikin jo synnytyksen ja pillereiden aloituksen välissä aktiivinen seksielämä. Joko on kuukautiset tai sitten olen niin ärtynyt (nyt aloin miettiä johtuuko pillereistä kun ei aikaisemmin tällaista ärsytystä ole ollut).

Nyt siis harkitsen tuota mirenaa kun en jaksa enää näitä pillereistä aiheutuvia oireita. Imetän vielä niin ei voi muitakaan pillereitä kokeilla. Onko kokemuksia onko kierukka sopinut jos minipillerit aiheuttaa tuollaista?

Mulle noi pillerit ei sopinu, menkat jäi kokonaan pois parissa kuukaudessamutta ihan järkyttävää turvotusta oli!! Vaihdoin kierukkaan ja voin kertoo että mielummin oisin ilman :(

Ihan kauheeta turvotusta nytkin aina kun alavatsakivut iskee ja ne iskee ihan millon vaan ja missä vaan!!! Jos nämä oireetei lopu, otatan pois koko helekatin vehkeen ... Ainut positiivinen asia että menkat ihan minimaaliset mutta kivut sitäkin isommat ja ennen ei ole ollu menkkakipuja . Kyllä ahistaa ku nii kalliskii oli

Kauan sinulla on ollut kierukka? Muistelisin lukeneeni, että alussa saattaa noita kipuja olla mutta suurimmalta osalta häviää. Nyt kyllä aloin epäilemään kierukkaa, jos ei sitten olekkaan hyvä :/

Yhteistyössä