sopiiko 21 tapaa pilata avioliitto 10-v tytölle?

  • Viestiketjun aloittaja sopiiko
  • Ensimmäinen viesti
No siis se on hulppean hauska. Mä luulen, että voi toimia lapselle puhtaasti hulluna kohelluksena, vaikka sisältää oikeasti tosi syvän ajatuksen. Löydettiin puolison kanssa molemmat itsemme kyllä niistä hahmoista ja oli oikein hyvä keskustelu leffan jälkeen.
 
Ei siinä varmaan mitään sellaista olisi, etteikö sitä voisi näyttää 10- vuotiaalle tytölle, ja juurikin kuten Lisa Marie sanoi, ottaisi lapsi sen varmaan vaan sellaisena hauskana kohelluksena, johon oman lisähohtonsa ( muoks ; ei hahmonsa) antaisi Putouksesta tutut näyttelijät.

Omaa 10-vuotiastani en silti veisi sitä katsomaan, ( olen nähnyt ko. elokuvan ) se oli kyllä aika harmiton ja hömppäkin, mutta ehkä tosiaan aikuinen löysi siitä jonkinlaisen syvyydenkin ( itselläni se jäi tosin aika hömppäasteelle ) ja siitä oli mukava jutella ystäväni kanssa. 10- vuotiaan kanssa ei voi käydä samanlaista jälkipuintia elokuvasta.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28065011]No kyllähän siinä harrastetaan irtosuhteita, itsemurha-ajatuksia, avioero jne. En tiedä, kun itsellä vain nuorempia poikia..:)[/QUOTE]

Niko-lentäjän poika leffassakin on harrastettu irtosuhteita, kun Niko-parja joutuu isäänsä etsimään ja isä on viellä aika mulkku tyyppi.
Itsemurha-ajatukset siinä leffassa on niin hyvin huumorilla silattu, että vaikka osui ko kohtaus aika hyvin omaan elämään, silti sille oli pakko nauraa makeasti ja eiköhän lasten kavereista aika moni oo avioero perheestä, että se ero ei oo enää lasten maailmassa mikään outo juttu...
 
"vieras"
Niko-lentäjän poika leffassakin on harrastettu irtosuhteita, kun Niko-parja joutuu isäänsä etsimään ja isä on viellä aika mulkku tyyppi.
Itsemurha-ajatukset siinä leffassa on niin hyvin huumorilla silattu, että vaikka osui ko kohtaus aika hyvin omaan elämään, silti sille oli pakko nauraa makeasti ja eiköhän lasten kavereista aika moni oo avioero perheestä, että se ero ei oo enää lasten maailmassa mikään outo juttu...
Joo. No sen takia sanoinkin etten tiedä. Riippuu varmaan lapsesta miten sitten käsittelee noita asiota.
 
ok, ei sisällä liiaks seksi-juttuja?

Oliko lapsia katsomassa?
Ei näytetä suoraa seksin harrastamista -heiluva auto lasit huurussa tasoista tai vaatteiden keräilyä sangyn ympäriltä.

Mä taas olin näytöksessä, missä oli paljon teinejä ja takarivissä oli ilmeisesti joku vammaisten nuorten ryhmä, ei ihan lapsia, mutta teinejä kyllä.
Mä oon ite miettiny, kun 14 v haluis kattomaan sen, että meneekö hyvä leffa hukkaan, kun ei se kuitenkaan sitä tajua :D! Mutta siis mulle se oli tosi syvältä omaa elämää luotaava elokuva. Mä olen ilkmiselvä Eilan ja Ellin yhdistelmä (itseasiassa ei ne niin erilaisia ollu, miltä ensin näytti) ja naimisissa oon Eeron kanssa ja ihan samalla tavalla molemmat tunnistettiin itsemme ja toisemme. Tosin mies näki mussa enemmän Eilaa ja mä taas Elliä.
 
10 vuotias ei ole vielä tarpeeksi vanha käsittelemään elokuvassa näkemiään asioita ja alkaa helposti etsiä virheitä omien vanhempiensa suhteesta. Elokuva on suunnattu pariskunnille ja sinkuille jotka ehkä miettivät suhteen aloittamista. Itse en veisi vielä noin nuorta katsomaan, tuleehan sielä nyt herranjestas muutakin. Hanki joku ystävätär mukaasi, ota miehesi tai mene ihan yksistään...
 

Yhteistyössä