Soon sitten exän kans kiitos ja näkemiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Lämmitti kyllä mieltä, vaikka exä vissii olikin ottanut useamman kuin yhden kaljan. Herkistää se kovemmankin äijän, kun kuopus täyttää 18 v :D

Viikon päästä on bileet. Exä ja exän nyxä mukana. Joskus aikoinaan exä jäi lapsenvahdiksi mun ja exän nyxän lähtiessä bilettämään, mutta saattaa olla, että nyt se "vahdittavakin" lähtee mukaan.

Mitä muuta ostaisiin exän nyxälle kuin ison kimpun ruusuja? Paljolti on hänen ansiotaan, että poika on saanut pitää isänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä poika pitää? Musiikki,elokuvat? Hienoa, että voitte olla noin keskenänne sovussa. Ja paljon onnea täysi-ikäiselle pojallesi!

Tajusin vasta nyt mitä kysyit,hidas minä.:D Mutta siis mistä tämä nyxä pitäisi?:D

Tajusin vasta nyt mitä kysyit,hidas minä.:D Mutta siis mistä tämä nyxä pitäisi?:D
Sepä se. Pojallani on ollut universumin paras äitipuoli. Ja jollain tavalla haluan häntä siitä kiittää.Ruusujen lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Osta hälle tähti.
Millanen tähti?

http://www.starregistry.com/

# Q: Am I buying the star?
# A: No. We do not own the star, so we cannot sell it to you.
This is like adopting the star. This star is associated with that special someone. It is something you can point at to know that there is something special out there for you.
# Q: Will the scientific community recognize my star name?
# A: No. We are a private company that provides Gift Packages. Astronomers will not recognize your name because your name is published only in our Star catalog. We periodically print a book called Your Place in the Cosmos © which lists the stars that we have named.

Toisinsanoen voi aivan ihan yhtä hyvin ihan itse päättää että tuon tuolla näkyvän tähden nimeän Ritvaksi... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Osta hälle tähti.
Millanen tähti?

http://www.starregistry.com/

# Q: Am I buying the star?
# A: No. We do not own the star, so we cannot sell it to you.
This is like adopting the star. This star is associated with that special someone. It is something you can point at to know that there is something special out there for you.
# Q: Will the scientific community recognize my star name?
# A: No. We are a private company that provides Gift Packages. Astronomers will not recognize your name because your name is published only in our Star catalog. We periodically print a book called Your Place in the Cosmos © which lists the stars that we have named.

Toisinsanoen voi aivan ihan yhtä hyvin ihan itse päättää että tuon tuolla näkyvän tähden nimeän Ritvaksi... ;)

Voi tietysti. Toisaalta voi ostaa tähden sieltä Tom Cruisen ostaman vierestä... aaah!

Yhteistyössä