Sonera tv perseestä

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Toimiiko teillä joilla soneran koti tv paketti on? Meillä ollut pari viikkoa ja koko ajan pätkii ja takkuaa kanavat. Uudelleen käynnistää ohjelmistoa jne. Miten muilla, ja onko tuolle mitään tehtävissä?

"anu"
Mä oon kuullut kans kasan haukkuja. Meille tarjottiin Elisan viihdettä, mut ei siinä voi edes tallentaa maksukanavia niin ei ees harkittu. Vielä aika lapsen kengissä tämä teknologia. Otetaan sit kun toimii kunnolla. Vielä ei ole sen aika.

"Vieras"
Onneksi ei otettu meille.
Miten muuten tuon saa toimimaan jos modeemi on jossain toisessa huoneessa ja telkkari toisessa. Pitääkö olla pitkä kaapeli modeemiin, vai toimiiko wlanilla?
Hidastaako tV:n katselu tietokoneen yhteyttä?

[QUOTE="anu";25906398]Mä oon kuullut kans kasan haukkuja. Meille tarjottiin Elisan viihdettä, mut ei siinä voi edes tallentaa maksukanavia niin ei ees harkittu.[/QUOTE]
Mulla on myös monta kertaa tarjottu mutta koska maksukanavia ei toi tallentaa, en edes harkitse. On kyllä ollut sitkeitäkin myyjiä tuosta huolimatta.
Viimeinen myyjä kertoi että maksukanavien tallennuksen puute johtuu lainsäädännöstä. Tekniikka sen kyllä sallisi mutta laki ei.

dsdfs
Me tilattiin just, eikä saada tvtä näkyviin. mutta nyt kun oli se tarjous, niin tuli samanhintaiseksi kuin pelkkä kiinteä netti, niin otettiin, mutta luulen että käyttämättä jää se digiboxi ja tv:n katselu. Ja mua harmitti kun tallennukset pysyy boxilla vain tietyn ajan, ihan peestä se ja sitä ei kyllä kerrottu kun meille se myytiin :(

Meillä on ollut puolisentoista vuotta, kolmessa eri asunnossa ja aina on toiminut. Muutama kk sitten pätki varmaan pari päivää, mutta siitäkin oli vikatiedotus. Maksukanavien tallennus on ainoa mitä toivoisin, muuten on ihan toimiva ollut.

Yhteistyössä