Some ja miehen ex-naisystävät

Ihmettelen miesystäväni some-käyttäytymistä ja olen ahdistunut hänen kaveruudesta ex-naisystäviin. Kaipaan näkökulmianne, koska harkitsen eroa.

Ongelmana on miehen välinpitämättömyys mua kohtaan somessa. Jos kommentoin facessa jotakin miesystäväni päivitystä tai kuvaa, hän ei juuri koskaan kommentoi tai edes peukuta kommenttiani. Olen puhunut asiasta hänelle, ja hän on siinä yhteydessä peukuttanut kommenttiani, mutta sitten perusystävällisyys unohtuu...Hän itse selittää asian siten, ettei ole aktiivinen somessa eikä jaa siellä asioitaan. Kuitenkin jakaa kuvia, ja naiset niitä peukuttaa... Tunnen oloni torjutuksi ja hylätyksi. Ei kukaan ystävänikään jätä kommentteja täysin huomiotta, ainakaan joka kerta! Mielessä on käynyt, salaako hän jotain, tai onko tosissaan suhteessamme. Mies tykkäilee useimmista kuvistani, mutta niin hän tykkää naiskaverien ja eksienkin kuvista, joten en koe olevani mitenkään spesiaali tässäkään suhteessa. Haluaisin miehen, joka on avoimesti parisuhteessa, ja ylpeä minusta!

Aikoinaan oli kova vääntö facebook-statuksesta. Mies ei olisi halunnut laittaa statukseksi "parisuhteessa" koska hänen asiansa ei kuulu muille. Hän vaihtoi statuksen, kun sanoin etten suostu olemaan missään piilottelusuhteessa. Kun ystäväni myöhemmin ryhtyi miehen fb-kaveriksi, ei hän nähnyt statusta, eli mies oli kaiketi säätänyt statuksen näkymään vain joillekin, ehkäpä vain minulle :/

Toinen vaivaava asia on miehen ex-naisystävät. Ainakin kaksi ex-avovaimoa (ilmeisesti kolmaskin, en ole viitsinyt kysyä) sekä muinaisia deittejä on miehen fb-kaverina ja instaseurannassa. Erästä exää hän mieluusti tapailisi silloin tällöin. Ovat kuulema “kavereita” nykyään. Tästä on puhuttu paljon. Itse ajattelen että eksät kuuluu menneisyyteen. Hyvän päivän tuttuja voivat olla, mutta jo uuden suhteen kannalta heidät on hyvä pitää etäällä varsinkin jos ei ole yhteisiä lapsia. Ex-avovaimot kaveeraavat myös miehen sukulaisten kanssa. Taannoin eksä kommentoi sydämellä miehen päivitystä. En ole varma siedänkö tällaista. Ei ole todellakaan unelmieni elämää.

Suhteessa on muutoin paljon hyvää. On helppo keskustella, on läheisyyttä ja hyvää seksiä. On kivoja yhteisiä harrastuksia. Useimmiten minä kyllä olen aktiivinen, seksissä teen 99% kerroista aloitteet. Annan juuri sellaista seksiä kuin mies haluaa, hieron, kuuntelen, kehun. Koen antavani enemmän kuin mies, vähän joka saralla. Tuntuu että miehen "alkuhuuma" loppui aika nopsaan, muutamissa kuukausissa, kun itse voisin hehkutella inhohimossa ja flirtissä hänen kanssaan edelleen. Torjunta ja passiivisuus nyt ei vaan innosta yksipuolisesti antamaan.

Minä uskon että omaa elämäänsä voi luoda, ja uskon että voin löytää suhteen, jossa on aitoa rakkautta ja vetovoimaa. Ihaillaan eroottisesti (vain) toisiamme, kyetään pitämään intohimoa ja luottamusta yllä. En ole varma onko tämä sellaista. Elänkö pilvilinnoissa?

Olen yrittänyt hyväksyä ja ymmärtää nyt noin vuoden ajan. Olo on just nyt aika loppuun imetty ja vittuuntunut. Onko pakko ottaa miehen eksät osaksi suhdetta ja elämää jos ei halua?! Pitääkö hyväksyä se, että mies kohtelee mua somessa kuin ilmaa?

Kun aina kun otan asiat puheeksi, ja kysyn onko syytä jatkaa, mies pitää suhteestamme kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: MinnukkaX

Yhteistyössä